کد خبر : 1730058 | 18 دی 1399 ساعت 16:11 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

فرانک دی بوئر:

بهتر است فن دبیک از منچستر تقاضای جدایی بدهد

فرانک دی بوئر سرمربی تیم ملی هلند از شرایط دانی فن دبیک در منچستریونایتد راضی نیست.

بهتر است فن دبیک از منچستر تقاضای جدایی بدهد

به گزارش "ورزش سه"، دانی فن دبیک تابستان امسال از آژاکس راهی منچستریونایتد شد اما انتقال او تاکنون یک شکست بزرگ بوده است.

منچستریونایتد برای تقویت خط میانی خود 40 میلیون یورو هزینه کرد و دانی فن دبیک قرار بود یک نیروی کمکی موثر و بزرگ برای شیاطین سرخ باشد اما او به ندرت جایی در ایده های اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد داشته است.

 

 

1559804

 

 

او در لیگ برتر از 20 دسامبر(18 روز پیش) و بازی برابر لیدز برای یونایتد به میدان نرفته بود و شب گذشته مقابل منچسترسیتی در نیمه نهایی جام اتحادیه هم تنها از دقیقه 88 فرصت بازی را پیدا کرد زمانی که یونایتد با دو گل از سیتیزن ها عقب بود.

در هلند معتقدند فن دبیک باید همین زمستان از یونایتد جدا شود در غیر این صورت استعداد او روی نیمکت هرز خواهد رفت.

 

فرانک دی بوئر سرمربی تیم ملی هلند در مورد وضعیت فن دبیک هشدار داد و گفت:« یورو 2021 نزدیک است و فن دبیک می خواهد در فهرست نهایی تیم ملی باشد. شاید خوب باشد او سوال کند که در منچستر دقیقا از او چه توقعاتی دارند.

 

 

1530092

 

 

اگر با گذشت زمان شرایط او بهتر نشود، بهتر است از سران باشگاه تقاضای جدایی قطعی یا قرضی کند. الان وضعیت او در یونایتد خوب نیست اما این شرایط می تواند تغییر کند اگر به او بیشتر میدان بدهند.

در واقع ما الان نمی دانیم در پشت پرده باشگاه چه خبر است. شاید در مورد او تصمیماتی گرفته شده و ما مطلع نیستیم. شاید از این به بعد به او بیشتر میدان داده شود و شاید به باشگاهی دیگر قرضی برود. نمی توان در این زمینه هیچ حدس و گمانی داشت.»

 

 

دیدگاه‌ها