کد خبر : 1730103 | 18 دی 1399 ساعت 20:25 | 10.6K بازدید | 1 دیدگاه

آرسنال برای مقابله با بحران کرونا وام گرفت

باشگاه آرسنال که در بحران اپیدمی کرونا با مشکلات عدید مادی روبرو است موفق به دریافتی وامی 120 میلیون پوندی از یکی از بانکهای بزرگ انگلیسی شد.

آرسنال برای مقابله با بحران کرونا وام گرفت

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آرسنال که در مواجهه با بحران مالی ناشی از اپیدمی کرونا با شرایط دشواری مواجه است موفق شد از یکی از بانکهای بزرگ انگلیس Bank of England وامی به مبلغ 120 میلیون پوند دریافت کند. البته آرسنال بر اساس گزارشهای رسانه ای باید این وام را تا اردیبهشت ماه آینده بازپرداخت کند.

 

1560473

 

بانک انگلیس این وام را بر اساس همکاری با برنامه دولت این کشور برای کمک به کسب و کارها و نهادهایی که از بحران کرونا بیشترین آسیبها را دیده اند پرداخت کرده است. آرسنال باید تا ماه مه اصل مبلغ وام به همراه بهره آن را بازپرداخت کند.

 

تاتنهام رقیب آرسنال در شمال لندن هم در تابستان موفق شد از این وام کرونایی استفاده کند. تاتنهامی ها وامی به مبلغ 175 میلیون پوند دریافت کرده بودند. اتحادیه فوتبال انگلیس هم در ماه گذشته از این وام اضطراری استفاده کرده بود.

 

باشگاه آرسنال با انتشار اطلاعیه ای دریافت وام را تایید کرده و گفت با هدف جبران برخی از ضرر و زیانهایی که به عملیات اقتصادی باشگاه وارد شده و ناشی از کمبود درآمدها بوده از این وام استفاده کرده است.

 

 

دیدگاه‌ها