کد خبر : 1730107 | 18 دی 1399 ساعت 20:50 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره سابق آتالانتا؛ اولین انتقال پسا برگزیتی انگلیس

انتقال عمد دیالو که در ماه مهر از آتالانتا به منچستریونایتد منتقل شده بود ولی به دلیل صادر نشدن مدارک او قطعی نشده بود سرانجام نهایی شد.

ستاره سابق آتالانتا؛ اولین انتقال پسا برگزیتی انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، عمد دیالو ستاره سابق آتالانتا در ماه اکتبر با پرداخت مبلغ 37 میلیون پوند از سوی منچستریونایتد به تیم ایتالیایی از آتالانتا جدا شده بود ولی به دلیل صادر نشدن مدارک او از سوی انگلیس نتوانست به جمع شیاطین سرخ ملحق شود.

 

1560479

 

اما در نهایت امروز اعلام شد که مدارک انتقال دیالو سرانجام از سوی نهادهای انگلیسی صادر شده و او می تواند سرانجام به عنوان بازیکن یونایتد به این باشگاه بپیوندد.

 

دو باشگاه در ماه اکتبر بر سر مبلغ این انتقال به توافق رسیده بودند. توافق دو طرف در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات تابستانی امضا شد ولی دیالو به دلیل اینکه نتوانست از دولت انگلیس مدارک مجوز کار در این کشور را دریافت کند تا کنون به شیاطین سرخ نپیوسته بود.

 

1560478

 

اما از روز اول ژانویه درخواست جدید منچستریونایتد سرانجام با موافقت نهادهای ذی‌ربط در این کشور روبرو شده و عمد دیالو رسما اولین نفری است که در دوران پس از برگزیت و قوانین جدید اتحادیه فوتبال انگلیس برای انتقال بازیکنان خارجی، به یکی از تیمهای این کشور منتقل می شود.

 

 

دیدگاه‌ها