کد خبر : 1730115 | 18 دی 1399 ساعت 21:45 | 40.2K بازدید | 0 دیدگاه

حق با رئال بود؛ کاماوینگا به مراتب ارزان‌تر از فصل قبل

عملکرد متوسط ادواردو کاماوینگا در تیم رن در فصل جاری باعث شده قیمت او کاهش پیدا کند و باشگاه رن حالا بر خلاف فصل گذشته به فروش او راضی شده است.

حق با رئال بود؛ کاماوینگا به مراتب ارزان‌تر از فصل قبل

به گزارش "ورزش سه"، ادواردو کاماوینگا پدیده جوان فصل گذشته باشگاه رن در فرانسه با درخشش خارق العاده اش باعث شد توجه باشگاه های بزرگ دنیا و از جمله رئال مادرید به او جذب شود. اما باشگاه رن که به هیچ وجه خواهان از دست دادن هافبک درخشان خود نبود قیمتش را 70 میلیون یورو اعلام کرد. قیمتی که رئال مادرید حاضر به پرداخت آن نبود.

 

1560489

 

اما گذشت زمان ثابت کرد که حق با مدیران رئال بوده است. واقعیت این است که کاماوینگا سال گذشته برای انتقال به رئال اصرار زیادی به رن نکرد و هدفش این بود که پیش از انتقال بزرگ، یک فصل درخشان دیگر را پشت سر بگذارد تا در اوج راهی مادرید شود. اما شرایط اصلا آنطور که کاماوینگا انتظار داشت پیش نرفت.

 

رن که به لیگ قهرمانان صعود کرده بود در این فصل از دور گروهی حذف شد و کاماوینگا چه در این رقابتها و در چه در لیگ1 فرانسه به هیچ وجه درخشش فصل گذشته را نداشت.

 

1560487

 

البته انتظار می رود کاماوینگا در پایان فصل رن را ترک کند هر چند به بهایی به مراتب کمتر از قیمتی که سال گذشته برایش درخواست شده بود. علاوه بر رئال، تیمهای بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن و یوونتوس هم منتظر هستند تا شانس خود را برای خرید هر چه ارزان تر این هافبک فرانسوی بیازمایند.

 

 

دیدگاه‌ها