کد خبر : 1730158 | 19 دی 1399 ساعت 11:20 | 35.3K بازدید | 0 دیدگاه

چهار مهره‌ای که وودوارد برای سولسشر جذب می‌کند

رسانه‌های انگلیسی از چهار ستاره‌ای نام بردند که اد وودوارد نایب‌رئیس منچستریونایتد برای اضافه کردن به تیم سولسشر در نظر گرفته است.

چهار مهره‌ای که وودوارد برای سولسشر جذب می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به شرایط عالی منچستریونایتد در جدول لیگ برتر که باعث شده از تیم اوله گنار سولسشر به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی این فصل یاد شود مدیریت باشگاه هم در تلاش است از فرصت نقل و انتقالات زمستانی برای تقویت هر چه بیشتر تیم استفاده کند.

 

با اینحال تنها برنامه های نقل و انتقالاتی مدیریت یونایتد به پنجره ماه ژانویه خلاصه نمی شود و اد وودوارد نایب رئیس باشگاه که حرف آخر را درباره انتقال بازیکنان می زند چند ستاره بزرگ را هم هدف گرفته که اگر چه جذب آنها در زمستان بسیار دشوار به نظر می رسد ولی در تابستان آتی می توانند راهی اولدترافورد شوند.

 

جیدون سانچو

یونایتد تابستان گذشته تلاش زیادی کرد تا سانچو را از دورتموند به خدمت بگیرد ولی موفق نشد. علت به قیمت بسیار بالای دورتموند برای او برمی گشت. ولی سانچو در فصل جاری حتی سایه ای از فصل گذشته هم نیست و یونایتد آماده است تا او را با قیمتی ارزان تر به خدمت بگیرد.

 

1543735

 

ارلینگ هالند

ارلینگ هالند هموطن نروژی سولسشر ستاره مد نظر او بوده است. هالند البته در ژانویه گذشته از پیوستن به یونایتد خودداری کرده و دورتموند را انتخاب کرد ولی علاقه شیاطین سرخ به او پابرجا است.

 

1557594

 

بن وایت

منچستریونایتد علاقه زیادی به جذب بن وایت دفاع وسط فصل گذشته لیدز و امسال برایتون دارد. وایت فصل گذشته از عوامل مهم صعود لیدز به لیگ برتر بود و حالا با پیراهن برایتون می درخشد.

 

مکس آرونز

منچستریونایتد علقه زیادی به جذب مکس آرونز مدافع باشگاه نوریچ دارد. دفاع چپی که در فاز تهاجمی هم درخشان ظاهر می شود و می تواند در سیستم سولسشر به خوبی جا بیفتد.

 

 

 

دیدگاه‌ها