کد خبر : 1730180 | 19 دی 1399 ساعت 13:56 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

جدال ایرانی ها در دربی بزرگ قطر (عکس)

جدال امروز امید ابراهیمی با مهرداد محمدی و مهدی ترابی در دربی قطر می تواند جذاب باشد.

جدال ایرانی ها در دربی بزرگ قطر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در دیدارهای پایانی هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر، امروز و از ساعت 18:15  به وقت ایران، تیم های العربی و الاهلی در دربی قطر به مصاف هم می روند که این دیدار می تواند به صحنه تقابل ایرانی های دو تیم تبدیل شود.


به دلیل قرار گرفتن دو تیم در یک منطقه تقریباً یکسان و همچنین رقابت شدید بین دو باشگاه در طی سالهای متمادی، این تقابل برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است به خصوص که دو تیم در جدول رده بندی لیگ قطر در جایگاه های حساسی قرار دارند و کسب سه امتیاز این دیدار برای دو تیم مهم است.


الاهلی با امید ابراهیمی در سه دیدار گذشته خود، در دو بازی متحمل شکست شد و همین نتایج باعث شد جایگاه این تیم به خطر بیفتد اما پیروزی هفته گذشته کمی این تیم را از بحران خارج کرد و آنها اکنون با 22 امتیاز در رده پنجم قرار دارند و با الدحیل رده دوم تنها 2 امتیاز فاصله دارند.


در سوی دیگر العربی با مهرداد محمدی و مهدی ترابی وضعیت بسیار خوبی در هفته های اخیر داشته و 3 بازی قبلی خود را برنده از زمین خارج شده اند و با 15 امتیاز در رده هفته جای گرفته اند و برای کم کردن فاصله خود با تیم های بالای جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، سخت به دنبال پیروزی در این دیدار هستند.


دیدار رفت دو تیم با نتیجه پرگل 5 بر یک به سود یاران محمدی و ترابی به پایان رسید و اکنون الاهلی با کاپیتانی امید ابراهیمی سخت به دنبال رسیدن به رتبه های بالای جدول و انتقام شکست سنگین بازی رفت است.

 

1560563


مهدی ترابی که در هفته های گذشته زیر انتقادات شدید مدیران و هواداران العربی قرار داشت، هفته گذشت نمایش فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت و یک گل انفرادی زیبا به ثمر رساند و روی گل اول تیمش که توسط مهرداد محمدی به ثمر رسید نیز تأثیرگذار بود.


ترابی اکنون از انگیزه های زیادی برای بازی مقابل الاهلی برخوردار است و قصد دارد به روند رو به رشدش ادامه دهد تا توانایی هایش را به رخ مدیران العربی و همچنین هواداران و منتقدینش بکشد و باید دید در این راه چقدر موفق خواهد بود.


امید ابراهیمی نیز که به ستون تیمش در الاهلی تبدیل شده است، بازوبند کاپیتانی الاهلی را بر بازو بسته است و می خواهد پس از پشت سر گذاشتن بحران دو هفته ای، دوباره تیمش را به روند پیروزی برگرداند و با قرار گرفتن در میان تیم های بالای جدول، سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را برای الاهلی کسب کند.

دیدگاه‌ها