کد خبر : 1730193 | 19 دی 1399 ساعت 15:45 | 48.5K بازدید | 4 دیدگاه

ویکتور فونت:

ژاوی مربی بارسا می شود؛ پپ را هم بر می گردانم

نامزد ریاست باشگاه بارسلونا همچنان روی عقیده خود مبنی بر سپردن هدایت باشگاه کاتالان به ژاوی مانده است.

ژاوی مربی بارسا می شود؛ پپ را هم بر می گردانم

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی هرناندز یکی از کلیدی ترین اعضای کمپین ویکتور فونت نامزد ریاست باشگاه بارسلوناست. اسطوره بارسا چند بار اعلام کرده است که با فدراسیون فوتبال قطر تا 2022 قرارداد دارد و تا آن زمان نمی تواند در خدمت بارسلونا باشد اما ویکتور فونت می گوید در صورت نیاز، ژاوی حاضر است هدایت بارسا را قبول کند.

 

 

1560622

 

 

فونت در مصاحبه با اسپورت و در مورد اینکه ژاوی برای مدیریت فوتبال مدنظر است یا مربیگری، گفت:« علاقه ژاوی به مربیگری است ولی تحت هر شرایطی او در ساختار و چارت فوتبالی باشگاه خواهد بود. او آخرین مسئول است و حرف نهایی را خواهد زد. تمام تصمیم گیری های مهم فوتبالی بر عهده ژاوی خواهد بود و واضح است که اگر نیاز باشد، ژاوی مربی تیم نیز خواهد شد.»

 

 

1447374

 

فونت در مورد بازگشت پپ گواردیولا به بارسا گفت:« قطعا اگر قرارداد پپ با سیتی تمام شود و او تمایل داشته باشد،  برای بازگرداندنش اقدام خواهم کرد. گواردیولا سال 2008 قبول مسئولیت کرد و با پذیرفتن مربیگری بارسا تاریخی دیگر برای باشگاه نوشت. تصور کنید حضور همزمان گواردیولا و ژاوی در بارسلونا را که چقدر فوق العاده خواهد بود. پپ الگوی مربیگری ژاوی است و قطعا به او کمک خواهد کرد تا نسل جدید از فوتبالیست های مستعد به باشگاه تزریق شوند.»

دیدگاه‌ها