کد خبر : 1730201 | 19 دی 1399 ساعت 15:16 | 141.5K بازدید | 10 دیدگاه

فلورنتینو پرز شاه و پاپ دنیای فوتبال

زلاتان راست می گفت؛ پرز رقیب مسی بود نه رونالدو

ستاره ایتالیایی سابق رئال مادرید فلورنتینو پرز رئیس این باشگاه را همه کاره فوتبال اروپا دانست.

زلاتان راست می گفت؛ پرز رقیب مسی بود نه رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کاسانو 18 ماه در رئال مادرید در بین سال های 2006 تا 2008 حضور داشت و مجموعا 19 بار به میدان رفت که در این مدت کوتاه بارها به دلیل اضافه وزن جریمه شد. او دو گل نیز به ثمر رساند.

ستاره جنجالی سابق رم، ژانویه 2006 به رئال پیوست و یک سال بعد به سامپدوریا قرض داده شد.  او یکی از خریدهای ناموفق فلورنتینو پرز نام گرفت.

 

 

1557833

 

 

کاسانو در مصاحبه با کانال یوتیوب کریستین ویه ری و در مورد فلورنتینو پرز گفت:« من برای رئال بازی کرده ام و باید بگویم که این باشگاه متقاوت تر از همه باشگاه های دنیاست. در حال حاضر می توان فلورنتینو پرز رئیس باشگاه را پاپ و پادشاه دنیای فوتبال دانست.»

 

 

1524998

 

 

کاسانو ادامه داد:« اگر بازیکنی قراردادش در حال اتمام باشد و پرز به او تمدید یک ساله پیشنهاد دهد؛ ولی بازیکن پیشنهادی سه ساله از باشگاهی دیگر را برای او مطرح کند، در نهایت خود پرز است که تعیین می کند بازیکن بماند یا برود. زمانی لوکا مودریچ قصد داشت به اینتر بیاید ولی پرز مخالفت کرد و مودریچ چند ماه بعد برنده توپ طلا شد. سال 2006 هم فابیو کاناوارو را برای رئال جذب کرد و به او هم توپ طلا دادند. شاید بوفون شایسته تر از کاناوارو بود ولی تفاوت شان در این بود که یکی برای رئال بازی می کرد، دیگری برای یوونتوس.

یادم است زلاتان گفته بود که لیونل مسی در تمام این سال ها برای توپ طلا با پرز رقابت می کرد نه با کریستیانو رونالدو. او با ترک رئال دیگر دستش به توپ طلا نرسیده است.»

 

دیدگاه‌ها