کد خبر : 1730208 | 19 دی 1399 ساعت 16:25 | 32.5K بازدید | 2 دیدگاه

دیمیتار برباتوف:

با روی کین موافقم؛ بغل کردن رقیب یعنی چه؟

دیمیتار برباتوف با روی کین هم عقیده است و می گوید در آغوش گرفتن بازیکنان سیتی پس از شکست در دربی کار احمقانه ای است.

با روی کین موافقم؛ بغل کردن رقیب یعنی چه؟

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد هفته گذشته در دربی نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس با دو گل مغلوب منچسترسیتی شد و دستش از اولین جام فصل کوتاه ماند. یونایتدی ها پس از شکست واکنشی معمولی داشتند و حتی چندین بازیکن در پایان مسابقه بازیکنان سیتی را در آغوش گرفتند.

سیتی در سال های اخیر با اوج گرفتن در فوتبال انگلیس و اروپا باعث حساس تر شدن دربی شهر منچستر شده و اغلب نیز موفق به کسب پیروزی بر رقیب دیرینه شده است.

 

 

1560282

 

 

دیمیتار برباتوف ستاره بلغاری سابق یونایتد از مشاهده این صحنه ها عصبانی است. او به بت فیر گفت:« بازی در دربی اهمیتی دیگر دارد. مهم نیست شما روی فرم هستید یا نه بلکه باید اراده پیروزی داشته باشید. این درباره تمایل و خواست بازیکنان برای رسیدن به پیروزی است. اینکه چقدر باهوش و حتی موذی باشید. »

 

 

1560600

 

 

برباتوف ادامه داد:« مورینیو راست می گوید که برای پیروزی در برخی بازی های بزرگ و کسب جام باید به هر روشی دست زد. من چنین خواست و تمایلی را در بازیکنان یونایتد نمی بینم. روی کین همیشه می گوید که در آغوش گرفتن بازیکنان در دربی ها یا بازی با رقبای قدیمی را درک نمی کند. من دقیقا با او موافقم. رفتار برخی بازیکنان پس از شکست در دربی احمقانه بود. بغل کردن بازیکن حریف دیگر یعنی چه؟»

 

دیدگاه‌ها