کد خبر : 1730211 | 19 دی 1399 ساعت 17:20 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

روبرتو مانچینی:

کیه زا و پدرش فقط یک شباهت دارند

روبرتو مانچینی به تمجید از ستاره جوان یوونتوس پرداخت و او را با پدرش مقایسه کرد.

کیه زا و پدرش فقط یک شباهت دارند

روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا مقایسه‌‌هایی که میان فدریکو کیه‌زا و پدرش انریکو صورت می‌گرفت را نادرست می‌‌داند.

کیه‌زا چهارشنبه شب در پیروزی 3-1یوونتوس در خانه میلان در هفته شانزدهم سری آ دو گل از سه گل تیمش را به ثمر رساند و همین موضوع سبب شد که خیلی‌ها او را با پدرش که در تیم‌های فیورنتینا، پارما و سامپدوریا توپ می‌زد مقایسه کنند. مانچو اما این مقایسه‌ها را بی‌مورد می‌داند.

 

 

1535222

 

 

مانچینی گفت:« انریکو و پسرش خیلی با هم فرق دارند. انریکو وقتی به سامپدوریا پیوست، خیلی جوان بود. یادم هست که او به عنوان بازیکن قرضی به مودنا رفت و در همان اولین فصل حضورش در آن تیم خوش درخشید و شروع به گلزنی کرد. او وقتی برگشت بازیکنی کامل‌تر بود که همه می‌خواستند جذبش کنند. انریکو انسان بسیار خوبی هم بود. از نظر فیزیکی فدریکو با پدرش خیلی فرق دارد. از نظر فنی هم فقط یک شباهت میان آنها هست. آخرین تماس‌شان با توپ قبل از شوت کردن به سمت دروازه.»

 

 

1560602

 

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا ادامه داد:« انریکو مهاجم نوک بود و فدریکو یک بال است. فدریکو بیشتر از پدرش می‌دود. پیوستن به یوونتوس برای او یک گام بسیار مهم بود. این باشگاه به او برای پیشرفتش از لحاظ فنی و شخصیتی کمک می‌کند.»

 

 

1560603

دیدگاه‌ها