کد خبر : 1730239 | 19 دی 1399 ساعت 20:35 | 14.9K بازدید | 1 دیدگاه

شکست یاران ابراهیمی در دربی ایرانی‌های قطر؛

ترابی پایه‌گذاری کرد، محمدی گل مردود زد

دو ستاره ایرانی العربی در شب برتری این تیم مقابل الاهلی که یک بازیکن ایرانی در اختیار داشت، به برتری رسید.

ترابی پایه‌گذاری کرد، محمدی گل مردود زد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم العربی که برای پنجمین دیدار متوالی مهرداد محمدی و مهدی ترابی را به‌عنوان وینگرهای راست و چپ در ترکیب داشت، از ساعت ۱۸:۱۵ امشب در ورزشگاه حمد الکبیر مقابل الاهلی و یاران امید ابراهیمی قرار گرفت.

 

مهدی ترابی پس از چند نفوذ خطرناک از سمت چپ زمین که توسط بازیکنان الاهلی دفع شد، در دقیقه ۲۰ با یک پاس در عمق از بین سه مدافع حریف گل اول تیمش را پایه‌گذاری کرد.

 

ستاره سابق پرسپولیس در سمت چپ زمین صاحب توپ شد که پاس در عمق او از بین مدافعان الاهلی در شرایطی به احمد فتحی رسید که این بازیکن با سرتوپ و پاس در عرض توپ را به محمد صلاح النیل رساند تا این بازیکن بدون مکث و با شوت روی پا دروازه یاران ابراهیمی را باز کند.

 

در نیمه دوم ترابی و پُرتحرک‌تر از او، مهرداد محمدی بارها با نفوذ از سد یاران ابراهیمی موقعیت‌سازی کردند که هیچ‌کدام گلی به همراه نداشت.

 

ترابی که در دقیقه ۸۳ کارت زرد گرفته بود، در دقیقه ۹۰ تعویض شد که ثانیه‌هایی پس از خروج او، مهرداد محمدی توانست دروازه الاهلی را باز کند.

 

1560630

 

محمدی که انگیزه زیادی برای گلزنی در دومین هفته پیاپی داشت، در دقیقه ۱+۹۰ توپ برگشتی توسط مدافع الاهلی را با ضربه بغل پای چپ از داخل محوطه جریمه، تبدیل به گل کرد ولی داور مسابقه این گل را بخاطر خطای مهاجم العربی روی بازیکن حریف مردود اعلام کرد.

 

در نهایت یاران ترابی و محمدی موفق شدند با برتری یک بر صفر مقابل الاهلی ۱۸ امتیازی شوند و ضمن حفظ رتبه هفتم جدول لیگ ستارگان قطر، فاصله یک امتیازی خود با الریان را حفظ کرده و به ۴ امتیازی تیم الاهلی برسند.

 

1560631

دیدگاه‌ها