کد خبر : 1730251 | 19 دی 1399 ساعت 22:08 | 10.9K بازدید | 1 دیدگاه

گواردیولا: آگوئرو به ادامه فصل خوش بین است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی ابراز امیدواری کرد سرخیو آگوئرو با آمادگی به ترکیب این تیم بازگردد.

گواردیولا: آگوئرو به ادامه فصل خوش بین است

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو آگوئرو در چند ماه اخیر و به علت مصدومیت قادر به همراهی منچسترسیتی نبوده و این تیم مشکلات فراوانی را به دلیل نبود یک مهاجم آماده و گلزن در ترکیب متحمل شده است. در آستانه دیدار مقابل بیرمنگام در جام حذفی، پپ گواردیولا در مورد این بازیکن و شرایط تیمش با وجود ابتلای چند بازیکن به ویروس کرونا صحبت کرد.

 

پپ گواردیولا گفت: "سرخیو آگوئرو دیروز در شرایط مساعدی در تمرینات حضور یافت و اگر او فردا شرایط خوبی داشته باشد، در دیدار مقابل بیرمنگام در ترکیب اصلی سیتی حضور خواهد یافت. من به شدت علاقمند به بازگشت آگوئرو به ترکیب سیتی هستم. آگوئرو بازیکنی خاص و متفاوت بوده و تنها به عملکرد او در محوطه جریمه دقت کنید. ممکن اشت آگوئرو به طور کامل یا 30 یا 60 دقیقه بازی کند که این خوشحال کننده است و من امیدوارم او در دقایقی که در میدان حضور دارد آماده باشد.

 

1559150

 

سرخیو آگوئرو به ادامه فصل خوش بین بوده و فکر می کند گل های زیادی به ثمر خواهد رساند. در سه دیدار اخیر ثبات مورد نظر را داشته ایم و این موضوع مهم ترین مسئله است. ما سبک بازی خود را پس از دیدار مقابل وست بروم تغییر دادیم و نیاز داریم بازیکنان مصدوم به ترکیب بازگردند، زیرا نمی توانیم در 14 یا 15 مسابقه پیش رو به همین شکل ادامه دهیم. فردا یک جلسه تمرینی دیگر خواهیم داشت و آن موقع متوجه می شویم کدام بازیکنان در دسترس هستند."

 

عملکرد زک استفن درون دروازه سیتی: "او به خوبی با تیم هماهنگ شده و فضای زیادی برای پیشرفت پیش رو دارد. استفن در نیمه اول دیدار مقابل منچستریونایتد واکنش درخشانی داشت."

دیدگاه‌ها