کد خبر : 1730299 | 20 دی 1399 ساعت 10:16 | 21K بازدید | 2 دیدگاه

رحمتی مقابل جدایی قاسمی‌نژاد می‌ایستد

با نزدیک شدن به زمان نقل و انتقالات زمستانه، گمانه‌زنی‌ها درباره خرید احتمالی یحیی گل‌محمدی از تیم سابقش بالا گرفته و گمانه‌زنی‌ها درباره انتقال ستاره عنابی‌پوشان به پرسپولیس و حتی گل‌گهر بسیار در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده است.

رحمتی مقابل جدایی قاسمی‌نژاد می‌ایستد

به گزارش "ورزش سه" یکی از گزینه‌های یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط حمله پرسپولیس در ابتدای لیگ بیستم، امین قاسمی‌نژاد مهاجم تیم شهر خودرو بود؛ بازیکنی که البته در فصل گذشته و در دوران یحیی گل‌محمدی در پست وینگر بازی می‌کرد اما در لیگ بیستم با نظر مهدی رحمتی به یک مهاجم تبدیل شده و نشان داده استعداد خوبی هم در این پست دارد. او در 10 هفته نخست لیگ بیستم توانسته پنج گل برای تیمش بزند و ستاره اول ترکیب رحمتی باشد.

 

 سرمربی جوان این موضوع را جمعه‌شب در برنامه تلویزیونی فاش کرد که پیشنهاد برای قاسمی‌نژاد صرفا از سوی یحیی گل‌محمدی نبوده و یک تیم صنعتی (گل‌گهر سیرجان) هم به دنبال جذب مهاجم تیم شهر خودرو است و پیشنهاداتی را برای جذب او مطرح کرده که فعلا پاسخ مشهدی‌ها برای قبال فروش امین قاسمی‌نژاد، منفی است و هیچ بازیکنی تا پایان فصل از شهر خودرو جدا نخواهد شد؛ حتی رحمتی این را هم اعلام کرد که پیشنهادهای ارائه شده به قاسمی‌نژاد، حدود پنج برابر رقم قرارداد او در شهر خودرو بوده است!

 

بدون‌شک موضوع عدم جدایی بازیکنان تیم مشهدی در نقل و انتقالات زمستانی، می‌تواند یک اتفاق آرمانی برای این تیم باشد و باید دید مالک جوان این باشگاه که در ابتدای فصل درآمدزایی خوبی از فروش بازیکنان شاخص تیمش داشت، در مقابل پیشنهادها منعطف است یا پیرو درخواست مهدی رحمتی، همه بازیکنان را حفظ خواهد کرد؟

دیدگاه‌ها