کد خبر : 1730301 | 20 دی 1399 ساعت 10:23 | 40.8K بازدید | 4 دیدگاه

دو امید استقلالی ها برای فتح دربی (عکس)

رشید مظاهری و مهدی قایدی اگر در اوج آمادگی باشند، می توانند کسانی باشند که نتیجه دربی را به سود استقلال رقم بزنند.

به گزارش "ورزش سه"، اینکه «دربی با سایر بازی ها متفاوت است و تیمی که شرایط بهتری در جدول داشته، همیشه از قبل برنده نبوده است» به یک جمله کلیشه ای تبدیل شده است ولی برگزاری این دیدار بدون حضور تماشاگر، می تواند از فشار و استرس بازیکنان کم کند تا آنها بازی خود را انجام دهند.


اما استقلال این روزها تیم آماده تری است و بازیکنان این تیم در فرم خوبی قرار دارند که می توانند تفاوت ها را رقم بزنند. رشید مظاهری و مهدی قایدی بازیکنانی هستند که روز دوشنبه، نگاه ها به عملکرد آنهاست.

 

1560693


مظاهری با عملکرد خوبش، نزد هواداران استقلال و کادرفنی نمره 100 از 100 را دریافت کرده است. او که پیش از حضور در جمع آبی پوشان، کمی با این تیم زاویه داشت، با واکنش های دیدنی خود در دیدارهای امسال، خیلی زود دل طرفداران استقلال را بدست آورد و اکنون به ستون این تیم تبدیل شده است.


فوتبال یک بازی گروهی است ولی به جرأت می توان گفت اگر واکنش های مظاهری نبود، اکنون صدرجدول آبی رنگ نبود. امید اول استقلالی ها در دربی به رشید مظاهری است تا بتواند به روند موفق خود ادامه دهد و در این بازی کلین شیت کند.

 

1560692


با بالا رفتن آمار بازی هایی که مهدی قایدی موفق به گلزنی نشده بود، نگرانی نزد هواداران این تیم بیش از قبل شد. مهدی که در فصل گذشته نیز پس از گذشت 14 هفته موفق شد گل دهمش در لیگ را وارد دروازه شاهین بوشهر کند، امسال نیز باعث شد طرفداران استقلال نگران شوند که روند گل نزدن های او طولانی شود.


اما قایدی در بازی مقابل گل گهر، طلسم گل نزدن در لیگ بیستم را شکست و در دیدار پس از آن و مقابل آلومینیوم اراک نیز یک گل دیگر وارد دروازه حسین پورحمیدی کرد تا به روند گلزنی هایش ادامه دهد و ثابت کند پیش از دربی از روحیه بالایی برخوردار است.


امید هواداران استقلال در بازی دوشنبه مقابل پرسپولیس، بیش از سایرین به این دو بازیکن است. قایدی که در دربی برگشت لیگ برتر پاس گل دوم ارسلان مطهری را داد و در دربی جام حذفی نیز یک گل به ثمر رساند، امیدوار است به روند خوبش در شهرآورد تهران ادامه دهد و مظاهری نیز دوست دارد در اولین تجربه حضورش در دربی مقابل پرسپولیس، با کلین شیت از زمین مسابقه خارج شود. باید منتظر ماند و دید در پایان چه اتفاقاتی در دربی رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها