کد خبر : 1730306 | 20 دی 1399 ساعت 10:38 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت مهاجم گلزن ماشین سازی در کرمان

ماشین سازی پیمان بابایی را در تقابل با مس رفسنجان در اختیار نخواهد داشت.

غیبت مهاجم گلزن ماشین سازی در کرمان

به گزارش ورزش سه، هفته یازدهم لیگ برتر بیستم فردا با انجام دو بازی انجام خواهد گرفت که در یکی از این مسابقات در کرمان مس رفسنجان میزبان ماشین سازی تبریز است. مسابقه ای مهم برای هر دو تیم پایین جدولی به خصوص تیم تبریزی که بعد از یک بازی پرگل مقابل سپاهان که شانس پیروزی مقابل شاگردان نویدکیا را داشتند حالا در این مسابقه به دنبال اولین برد خود در لیگ برتر هستند. 

 

ماشین سازی در حالی به کرمان سفر کرده است که کادرفنی این تیم بهترین گلزنان خودشان یعنی پیمان بابایی را به واسطه مصدومیت در اختیار نخواهند داشت. بابایی که در بازی گذشته این تیم توانست با درخشش خود سه پنالتی را وارد دروازه سپاهان و پیام نیازمند کند در بازی گذشته دچار مصدومیتی از ناحیه همسترینگ شده است. 

 

کادر پزشکی ماشین سازی بعد از اعلام نتیجه MRI تصمیم به بازی ندادن پیمان در بازی با مس رفسنجان گرفتند تا مربیان در این مسابقه مهم بهترین مهاجم خودشان را در اختیار نداشته باشند. البته گفتنی است استراحت بابایی دو هفته‌ای است و شاید او بازی بعدی تیمش مقابل نساجی را هم از دست بدهد چرا که پزشکان ماشین سازی به دنبال رساندن او برای این بازی هستند.

دیدگاه‌ها