کد خبر : 1730309 | 20 دی 1399 ساعت 10:38 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس نه، مهدی در قطر ستاره می‌شود؛

پرونده جدایی ترابی از العربی بسته شد

روزنامه الوطن و مدیر العربی خیال همه را راحت کردند: «مهدی ترابی و مهرداد محمدی در این تیم ماندنی خواهند شد.»

پرونده جدایی ترابی از العربی بسته شد

به گزارش ورزش سه، در چند هفته قبلی شایعات فراوانی پیرامون مهدی ترابی ستاره سابق پرسپولیس وجود داشت. برخی از روزنامه های قطری حتی تا همین دیروز اخبار جدایی او را پوشش می‌دادند و درباره این شایعه می‌نوشتند اما حالا مشعل المالک مدیر تیم فوتبال العربی این اخبار را تکذیب کرده است.

 

تکذیب جدایی ترابی در حالی اتفاق می‌افتد که او این هفته ستاره تیمش در دیدار با الاهلی بود و هفته قبل نیز وی با گلزنی برابر الخور و شادی خاص، توجه ها را به خود جلب کرده بود. اما با این حال همچنان شایعات پیرامون قرار گرفتنش در فهرست مازاد شنیده می‌شد.

 

باتوجه به درخشش ترابی در پرسپولیس، از این تیم به عنوان مقصد بعدی اش نام برده می‌شد و حتی ابراهیم شکوری سخنگوی قرمزها نیز علاقه این باشگاه نسبت به ستاره سابق خود را بروز داده بود.

اما سرانجام این مشعل المالک بود که روی شایعات خط بطلان کشید و گفت که «العربی با هیچ بازیکن جدیدی قرارداد نبسته و گروه فعلی در نیم فصل بعدی نیز با تیم ادامه خواهند داد.»

 

مدیر العربی در حالی این صحبت را مطرح می‌کند که شایعات درباره انتقال یوسف المساکنی به این تیم و جدایی مهدی ترابی یا مهرداد محمدی در رسانه ها منتشر شده بود. به جز دو بازیکن ایرانی آرون گونارسون و ایوب عزیز دیگر خارجی های این تیم به شمار می‌روند.

 

العربی توانسته با کسب ۱۸ امتیاز به رتبه هفتم صعود کند و حالا فرصت بهبود عملکرد در بازی های آینده را هم خواهد داشت.

دیدگاه‌ها