کد خبر : 1730351 | 20 دی 1399 ساعت 13:32 | 34.2K بازدید | 0 دیدگاه

چرا گل‌زن ‌ویلا پیراهنش را از فابینیو پس گرفت؟ (عکس)

لویی باری، زننده تک گل استون ویلا برابر لیورپول، نزدیک بود پیراهنی که با آن برای اولین بار برای ویلا به میدان رفته و گل زده بود را از دست بدهد!

به گزارش "ورزش سه"، لویی باری، بازیکن جوان تیم استون ویلا، دیشب به رغم باخت 4-1 این تیم برابر لیورپول، شبی رویایی و به یادماندنی را پشت سر گذاشت. باری توانست تنها گل ویلا در این دیدار را به ثمر برساند تا جوانان استون ویلا در نیمه اول با تساوی به رختکن بروند.

 

باری اکنون زبان به تمجید از فابینیو، ستاره لیورپول، گشوده، چرا که پس از تعویض پیراهن با او در پایان بازی، در تونل ورزشگاه پیراهن را به او بازگرداند تا این بازیکن یادگاری از اولین بازی و گل خود برای استون ویلا داشته باشد.

 

این بازیکن هفده ساله یکی از جوانانی بود که استون ویلا مجبور شد به جای بازیکنان تیم یک خود که به کرونا مبتلا شده بودند، به زمین بفرستد. پس از سوت پایان بازی، لویی باری بسیار مشتاق بود تا پیراهن یکی از ستاره‌های لیورپول را داشته باشد و با درخواست از فابینیو، پیراهن خود را با ستاره قرمزها تعویض کرد.

 

1560780


اما پس از اینکه به او یادآوری کردند که پیراهنی که در اولین بازی خود برای استون ویلا پوشیده و با آن گلزنی کرده را باید به یادگار نگه دارد، باری با صورتی که از خجالت سرخ شده بود، مجبور شد در تونل ورزشگاه خود را به بازیکن لیورپول برساند و از فابینیو بخواهد تا پیراهنش را پس دهد.

 

1560779

 

 

فابینیو نیز با خوشرویی پیراهن ارزشمند بازیکن جوان ویلا را به او پس داد و پیراهن خودش را نیز به باری بخشید.

 

1560778

 

لویی باری در مصاحبه خود گفت: " من تقریبا پیراهنم را تعویض کرده بودم، اما یادم آمد که این پیراهن اولین بازی من است و آن را پس گرفتم. به لطف فابینیو البته، من پیراهن او را هم گرفتم. الان هر دو پیراهن را دارم."

 

باری در مورد گلزنی خود برابر لیورپول اضافه کرد:"به محض اینکه توپ را دیدم که به سمتم می آید، می‌دانستم که گل می زنم. توپ را به تور چسباندم و این پرافتخارترین و پرغرورترین لحظه زندگی من بود.

احتمالا وقتی گل زدم اعضای خانواده‌ام پای تلویزیون حسابی فریاد کشیدند و من هیچوقت اینقدر به خودم افتخار نکرده بودم. خیلی سریع اتفاق افتاد و من فقط خوشحالم که گل زدم و امیدوارم گل های بسیار بیشتری نیز بزنم."

دیدگاه‌ها