کد خبر : 1730495 | 21 دی 1399 ساعت 01:15 | 19.6K بازدید | 2 دیدگاه

پیروزی میلان مقابل تورینو در شب بازگشت زلاتان

میلان در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 2-0 تورینو را شکست بدهد و جایگاهش در صدر جدول سری آ را تثبیت کند.

پیروزی میلان مقابل تورینو در شب بازگشت زلاتان

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که زلاتان ابراهیموویچ بعد از 7 هفته دوری از میادین به دلیل مصدومیت، برای دقایقی در ترکیب روسونری بازی کرد، این تیم موفق شد با گل های رافائل لیائو و فرانک کسیه (پنالتی) مقابل تورینو به پیروزی برسد.

میلانی ها بازی را بهتر شروع کردند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 2، روی اشتباه سالواتوره سیریگو، دروازه بان تورینو، به گل برسند اما ضربه سامو کاستیه‌خو از کنار دروازه به بیرون رفت.

برتری میلانی ها ادامه داشت و بازیکنان این تیم چند موقعیت خوب را از دست دادند تا اینکه سرانجام در دقیقه 24 به گل رسیدند. روی یک حرکت تیمی خوب، لیائو با پاس در عمق براهیم دیاز صاحب موقعیت شد و ضربه مطمئن او به گوشه دروازه تورینو رفت.

برتری میلانی ها بعد از این گل ادامه پیدا کرد و در دقیقه 32 بود که دیاز در برخورد با بلوتی درون محوطه جریمه تورینو سرنگون شد. داور ابتدا بعد از بررسی VAR این صحنه را پنالتی تشکخیص نداد اما پس از بررسی دوباره، در نهایت یک پنالتی به سود میلان اعلام کرد. فرانک کسیه پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت سیریگو دروازه را باز کرد.

 

1561008

 

بعد از این گل بازیکنان میهمان پیش کشیدند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 43، یکی از گل های خورده را جبران کنند اما ضرب رودریگز به تیر دروازه دوناروما برخورد کرد و در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و این نیمه با همان دو گل به سود روسونری به پایان رسید.

نیمه دوم را تورینو بهتر آغاز کرد و در دقیقه 50، وردی در برخورد با تونالی درون محوطه جریمه میلان سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد اما بعد از استفاده از VAR تصمیمش را تغییر داد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 61، سینیو روی یک حرکت دیدنی از سمت راست صاحب موقعیت گلزنی شد اما حضور به موقع رومانیولی، دروازه میلان را نجات داد.

در ادامه این میلانی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند؛ هرچند موقعیت های چندانی روی دروازه حریف ایجاد نکردند. در 5 دقیقه پایانی بازی، زلاتان ابراهیموویچ هم برای میلان به میدان رفت اما حضور او نیز تغییری در نتیجه ایجاد نکرد و بازی با همان دو گل به سود میزبان به پایان رسید.

دیدگاه‌ها