کد خبر : 1730642 | 21 دی 1399 ساعت 17:58 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

دبیر مرا در عمل انجام شده قرار داد!

دورخیز عباس جدیدی برای دبیرکلی کشتی آسیا

فدراسیون کشتی عباس جدیدی را به عنوان نماینده ایران در انتخابات شورای کشتی آسیا معرفی کرد.

دورخیز عباس جدیدی برای دبیرکلی کشتی آسیا

به گزارش "ورزش سه"، انتخابات شورای کشتی آسیا برای مشخص شدن 7 عضو این شورا، روز 23 فروردین ماه 1400 در خلال رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا در قزاقستان برگزار می‌شود.


فدراسیون کشتی عباس جدیدی قهرمان جهان و المپیک را به عنوان نماینده ایران در این انتخابات معرفی کرد. قرار است جدیدی برای پست دبیرکلی شورای کشتی آسیا نامزد شود و با نمایندگانی از کشورهای دیگر رقابت کند. 


جدیدی بعد از جلسه امروز با علیرضا دبیر در این باره به سایت فدراسیون کشتی گفت: صبح امروز علیرضا دبیر رئیس فدراسیون، بنده برای انجام ملاقاتی دوستانه به فدراسیون کشتی دعوت کرد و در آنجا به من اعلام کرد که من را بعنوان نماینده ایران برای انتخابات شورای کشتی آسیا معرفی کرده است. در واقع من در عمل انجام شده قرار گرفتم اما با توجه به اینکه همه ما به کشتی کشور دین داریم، وظیفه خود می دانم که تمام تلاشم را برای اعتلای ورزش ملی کشور انجام دهم. قصد دارم به عنوان دبیرکل شورای کشتی آسیا کاندیدا شوم چراکه این پست یک سمت اجرایی می باشد و می‌توانم به کشتی کشورم کمک کنم. دوست دارم به کشتی کشور کمک کنم و اثرگذار باشم و قطعا در صورت انتخاب شدن تمام سعی خود را برای اعتلای کشتی ایران خواهم کرد.

دیدگاه‌ها