کد خبر : 1730647 | 21 دی 1399 ساعت 18:25 | 50K بازدید | 0 دیدگاه

خریدی که پپ گواردیولا را حیرت زده کرد

پپ گواردیولا از اینکه روبن دیاز توانسته به این سرعت خود را با منچسترسیتی وفق دهد، شگفت زده است.

خریدی که پپ گواردیولا را حیرت زده کرد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در نقل و انتقالات تابستانی امسال روبن دیاز مدافع میانی تیم ملی پرتغال و باشگاه بنفییکا را با 68 میلیون یورو جذب کرد تا خط دفاعی خود را تقویت کند. تنها چند ماه از این انتقال می گذرد و دیاز توانسته رضایت پپ گواردیولا را جلب کند به طوریکه سرمربی اسپانیایی در مصاحبه اخیر خود به تمجید ویژه از او پرداخت. دیاز در 23 بازی که برای سیتی انجام داده، توانسته 20 بازی را فیکس باشد.

 

 

1561145

 

 

دیاز توانسته گواردیولا را در این مدت اندک شگفت زده کند. پپ در مورد ستاره پرتغالی تیمش گفت:« وقتی با یک بازیکن قرارداد می بندید، به این فکر می کنید که قرار است به شما و تیم کمک کند ولی هرگز نمی دانید تا چه اندازه این راه موفق خواهد بود. در مورد دیاز باید بگویم که توانایی ها و کیفیت او در بازی خوانی باورنکردنی است. او همیشه مشتاق یادگیری است و به خصوص قدرت ذهنی او، من و همه کادر فنی را شگفت زده کرده است.»

 

 

1561146

 

 

گواردیولا همچنین تحت تاثیر حرفه ای بودن دیاز نیز قرار گرفته است:« هر صبح او در سالن بدنسازی تمرین می کند. دیاز برنامه ویژه ای برای افزایش قوای فیزیکی اش دارد که از نظر من بسیار کامل است. او تمام 24 ساعت خود را وقف فوتبال می کند و بازیکنی است که می تواند هر سه روز یک بار بازی کند و فورا هم با ریکاوری مهیای بازی بعدی شود؛ بدون اینکه برایش مشکلی به وجود بیاید. داشتن چنین بازیکنانی برای هر تیمی مهم است. دیاز با 23 سال سن ما را از داشتن مدافعی بزرگ برای 5 سال بعد بیمه کرده است.»

 

 

دیدگاه‌ها