کد خبر : 1730656 | 21 دی 1399 ساعت 18:41 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

فریم به فریم با مهاری که صنعت را به صدر برد (عکس)

فرزین گروسیان به خوبی جواب اعتماد دوباره سیدسیروس پورموسوی به خودش را داد و عامل مهمی در پیروزی تیمش بود.

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت بالاخره در یک دیدار خارج از خانه به پیروزی دست یافت. آنها در یک دیدار سخت و نفس گیری، موفق شدند به لطف شلیک دیدنی و غیرقابل مهار طالب ریکانی، از سد میزبان خود نساجی عبور کنند و به صدر جدول رده بندی برسند.


در این مسابقه، حامد فلاح زاده به دلیل مصدومیت نتوانست به این بازی برسد و نامش در لیست 20 نفره صنعت نفت نیز قرار نگرفت تا فرزین گروسیان پس از چند هفته دوری، مجددا درون دروازه آبادانی ها قرار بگیرد.

 

 

1561254

 


در دقیقه 70 این دیدار و در حالیکه آبادانی ها با یک گل از حریف پیش بودند، بی احتیاطی اهل شاخه، یک پنالتی را به نساجی داد. تکل اهل شاخه درون محوطه جریمه روی مهدی نظری با اعلام پنالتی به سود نساجی همراه شد.


حامد شیری کاپیتان نساجی پشت این ضربه پنالتی قرار گرفت تا فاضلی و شاگردانش به کسب نتیجه تساوی امیدوار شوند. اما فرزین گروسیان با واکنشی مناسب، این ضربه پنالتی را مهار کرد تا دروازه صنعت نفت همچنان بسته بماند.

 

 

1561257

 


در حالیکه واکنش دیدنی گروسیان روی ضربه پنالتی شیری را می بینید، این حرکت دیدنی سنگربان صنعت نفت، موجب شد تا شاگردان سیروس پورموسوی مجددا به صدر جدول رده بندی صعود کنند.


گروسیان که تاکنون در لیگ بیستم در سه دیدار خارج از خانه مقابل تیم های پرسپولیس، شهرخودرو و آلومینیوم اراک قرار گرفته بود، با 2 شکست و یک تساوی هرگز طعم پیروزی را نچشیده بود تا اینکه بالاخره روی واکنش دیدنی این سنگربان 28 ساله، صنعت نفت به اولین برد خارج از خانه اش دست یافت.

 

1561258

 

1561255

 

1561259

 

عکس:معین نادری

دیدگاه‌ها