کد خبر : 1730658 | 21 دی 1399 ساعت 18:53 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

دومین ناکامی متوالی شاگردان نکو؛

فولادی که برد نگهدار نیست!

شاگردان جواد نکونام در دومین دیدار متوالی در حفظ پیروزی ناکام بودند تا فاصله‌شان با صدر جدول بیشتر شود.

به گزارش "ورزش سه" در حساس‌ترین جدال امروز لیگ برتر فوتبال ایران که معوقه از هفته نهم بود، تقابل تفکرات نکونام و نویدکیا برنده نداشت و دو تیم فولاد و سپاهان با اندوخته‌ای یک امتیازی میدان را ترک کردند؛ در جدال امروز، شاگردان جواد نکونام در فولاد، به مانند دیدار هفته دهم خود مقابل مس رفسنجان با یک گل از حریف خود پیش افتادند. گلزن امروز فولاد، آیاندا پاتوسی ستاره آفریقایی این بود که روی پاس فرشاد احمدزاده دروازه سپاهان را باز کرد.

 

اما به مانند جدال با مس، این‌بار هم شاگردان نکو از حفظ پیروزی ناکام بودند؛ آن‌ها هفته گذشته در دقیقه 90 برد مقابل شاگردان ربیعی را با تساوی عوض کردند و این‌بار پیش از پایان نیمه نخست، برد فولادی‌ها در نقش جهان با تساوی تعویض شد تا در دومین هفته متوالی آن‌ها در کسب پیروزی ناکام بمانند و فاصله‌شان با صدر جدول به 6 امتیاز برسد.

 

 

1561273

 

 

 

فولادی‌ها که هفته آینده باید در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس بروند، در این فصل یکبار دیگر هم در اصفهان و در هفته نخست مقابل ذوب‌آهن، از حریف خود پیش افتادند اما در پایان بازی نیز با نتیجه مساوی میدان را ترک کردند تا این‌چنین از حیث آمار ضعیفی برای شاگردان جواد نکونام به ثبت برسد. آن‌ها با تساوی امروز مقابل سپاهان، 15 امتیازی شدند و در جایگاه ششم جدول رده‌بندی نیز حضور دارند.

 

عکس از  نورویک علاوردیان

دیدگاه‌ها