کد خبر : 1730747 | 22 دی 1399 ساعت 09:55 | 21.1K بازدید | 1 دیدگاه

سرمربی آبی‌ها به دنبال یک رکورد ویژه؛

فکری، یکه‌تاز سرمربیان لیگ بیستم می‌شود؟

پیروزی در نود و چهارمین شهرآورد پایتخت می‌تواند سرمربی استقلال را در لیگ بیستم، به یک رکورد ویژه از حیث میانگین امتیاز در هر بازی برساند.

فکری، یکه‌تاز سرمربیان لیگ بیستم می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه" در میان سرمربیان لیگ بیستم، سه سرمربی توانسته‌اند در جدول رده‌بندی از حیث میانگین امتیاز در هر بازی خود را یکه‌تاز جدول کنند و میانگین 2 امتیازی را از خود به ثبت برسانند؛ مسعود شجاعی سرمربی-بازیکن تراکتور در 5 مصاف اخیر تی‌تی‌ها که سکان هدایت این تیم را پس از جدایی علیرضا منصوریان برعهده داشته، توانسته 10 امتیاز کسب کند تا میانگین 2 امتیاز از هر مسابقه به نام او ثبت شود. هر چند با توجه به تعداد بازی کم، این میانگین شکننده‌ست و تزلزل در دیدارهای پیش‌روی این آمار را برای شجاعی تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

 

دیگر سرمربی برتر از حیث امتیازگیری، محمود فکری است؛ سرمربی آبی‌ها که به رغم انتقادهای فراوان توانسته در 9 بازی آغازین لیگ بیستم نتایج خوبی را همراه با استقلال کسب کند و میانگینی 2 امتیازی را از هر مسابقه به دست آورده است. او امروز این فرصت را دارد تا با کسب پیروزی در دیدار سنتی مقابل پرسپولیس در 94مین دربی پایتخت، امتیازات استقلال در لیگ بیستم را به عدد 21 رسانده و میانگین امتیازگیری خود را هم به عدد 2.1 برساند. در واقع پیروزی امروز در دربی پایتخت می‌تواند فکری را یکه‌تاز جدول رده‌بندی مربیان لیگ بیستم بر اساس میانگین امتیاز در هر بازی کند تا این‌چنین او با انگیزه‌ای مضاعف تیمش را مهیای این دیدار حساس کند.

 

سیروس پورموسوی سرمربی تیم صنعت نفت آبادان هم که نتایجی ایده‌آل با نفتی‌ها در لیگ بیستم کسب کرده، با پیروزی روز گذشته تیمش مقابل نساجی، حالا به تنها سرمربی در لیگ بیستم بدل شده که در 11 مسابقه هدایت یک تیم را برعهده داشته اما کارنامه موفق او در 11 بازی نفت در لیگ بیستم باعث شده تا میانگین 1.9 امتیاز از هر مسابقه به نام پورموسوی به ثبت برسد و تا پیش از شروع شهرآورد 94ام نیز صنعت‌نفت با 21 امتیاز صدرنشین جدول لیگ برتر است. صدرنشینی که با دو بازی بیشتر نسبت به استقلال به دست آمده و در صورت ناکامی آبی‌ها در کسب سه امتیاز تقابل با پرسپولیس، می‌تواند برای شاگردان پورموسوی ادامه‌دار نیز باشد.

 

- رده‌بندی مربیان لیگ بیستم بر اساس میانگین امتیاز در هر بازی

مسعود شجاعی میانگین 2 امتیاز (5 بازی)
محمود فکری میانگین 2 امتیاز (9 بازی)
سیروس پورموسوی میانگین 1.9 امتیاز (11 بازی)

دیدگاه‌ها