کد خبر : 1730829 | 22 دی 1399 ساعت 16:21 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

شاهین بوشهر ۰ چوکا تالش ۰

لیگ یک/ فراز مقابل تالشی‌ها به یک امتیاز بسنده کرد

تیم مدعی شاهین بوشهر برابر چوکا در خانه به تساوی بدون گل رضایت داد.

لیگ یک/ فراز مقابل تالشی‌ها به یک امتیاز بسنده کرد

به گزارش “ورزش سه”، فراز کمالوند که با شاهین بوشهر یکی از مدعیان این فصل برای صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود، مقابل تیم انتهای جدولی چوکای تالش نتوانست به هدف خود دست یابد و به یک امتیاز بازی بسنده کرد.

 

چوکای تالش که در این فصل به لیگ آزادگان راه یافته، در شرایطی در بوشهر مقابل شاهین قرار گرفت که به نظر می‌رسید شاگردان فراز کمالوند کار سختی برای دستیابی به سه امتیاز بازی نداشته باشند اما ماحصل تلاش بوشهری‌ها که مالکیت توپ را در این بازی در اختیار داشتند، تساوی بدون گل دو تیم شد.

 

شاگردان علی لطیفی با نمایش دفاع چند لایه خود و تمرکز بالا در تمامی دقایق بازی، حریف را برای دستیابی به برد ناکام گذاشتند و از بوشهر با یک امتیاز ارزشمند خارج شدند. فراز کمالوند که در این فصل هدایت شاهین بوشهر را عهده‌دار شده، امیدوار بود ر مصاف با تیم قعرنشین موفق شود با دستیابی به سه امتیاز در کورس مدعیان قرار گیرند و بارها با ایجاد موقعیت روی دروازه چوکا در آستانه دستیابی به این هدف قرار داشتند و در نهایت با فرصت سوزی پیاپی این شانس را از دست دادند.

 

شاهین بوشهر با این تساوی و کسب سیزدهمین امتیاز فصل در پایان هفته نهم به جایگاه دهم جدول دست یافت و در روز توقف مدعیان شانس صعود به رتبه بالاتر را از دست داد و چوکا نیز با کسب ششمین امتیاز در رتبه پانزدهم این هفته را پایان داد.

دیدگاه‌ها