کد خبر : 1730857 | 22 دی 1399 ساعت 17:37 | 17.5K بازدید | 1 دیدگاه

فریاد کرمانشاهی بر سر آرش برهانی

بازیکنان و کادرفنی استقلال نسبت به تصمیمات رضا کرمانشاهی داور مسابقه معترض بودند.

 فریاد کرمانشاهی بر سر آرش برهانی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال موفق شد نیمه نخست دیدار با پرسپولیس را با تک گل ارسلان مطهری برنده از زمین خارج شود. گلی که در ثانیه 67 به ثمر رسید و پس از آن بازیکنان دو تیم موفق به گلزنی نشدند.


این دیدار که با قضاوت رضا کرمانشاهی برگزار می شود، با چالش هایی برای این داور کهنه کار همراه بود. در دقیقه 10 ارسال محمد نادری به دست وحید امیری برخورد کرد که کرمانشاهی اعتقادی به پنالتی نداشت.


در دقیقه 29 نیز سیدجلال حسینی روی ارسلان مطهری مرتکب خطا شد که داور به کاپیتان پرسپولیس کارتی نشان نداد که همین مسئله با اعتراض شدید فکری همراه بود که کرمانشاهی یک کارت زرد به سرمربی استقلال نشان داد و در ادامه نیز یک کارت زرد به سیداحمد موسوی مدافع آبی پوشان نشان داد.


این اتفاقات رخ داده باعث شد تا استقلالی ها به شدت به داور بازی معترض باشند و با پایان نیمه اول، آرش برهانی به سمت کرمانشاهی رفت و در تونل خروجی استادیوم مشغول صحبت با داور این دیدار بود که کرمانشاهی در این صحنه نسبت به اعتراض برهانی واکنش نشان داد و بر سر دستیار فکری فریاد کشید که این فریاد کرمانشاهی باعث شد برهانی اعتراضش را قطع کند و اتفاقات مقابل تونل ورزشگاه را جمع کند.

 

دیدگاه‌ها