کد خبر : 1730915 | 22 دی 1399 ساعت 19:58 | 57.8K بازدید | 2 دیدگاه

آنها بدون اجازه وزارت‌خانه آب نمی‌خورند؛

وریا غفوری: این وضعیت استقلال فاجعه است

کاپیتان استقلال به شدت نسبت به وضعیت مالی این تیم گلایه کرد.

وریا غفوری: این وضعیت استقلال فاجعه است

به گزارش "ورزش سه"، وریا غفوری پس از دربی پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: به نظر من تیم ما می‌توانست خیلی بهتر کار کند. انتظارم این بود تا خودم و سایر بچه‌ها خیلی بهتر بازی کنیم، اما متاسفانه آنطور که می‌خواستیم پیش نرفت. آلودگی هوا نیز فاجعه بود و نفس کشیدن در این هوا را خیلی سخت می‌کرد.

 

او ادامه داد: درخواست ما از مسؤولان این است تا رسیدگی کنند چون در این هوا نمی‌شود فوتبال بازی کرد. باید فکری به حال ما شود؛ حالا ما ورزشکاران به کنار، باید مسؤولان کاری کنند تا مردم بتوانند به راحتی نفس بکشند.

 

کاپیتان استقلال در خصوص اینکه تعویض سید احمد موسوی شرایط را برای این تیم تغییر داد، ابراز کرد: من کارشناس نیستم و باید فیلم بازی را ببینیم و بعد نظر بدهیم.

 

غفوری اضافه کرد: توقع از خودم و تمام تیم بیشتر بود، اما آنطور که می‌خواستیم پیش نرفت ولی به تمام هواداران قول می‌دهم تا در بازی‌های بعد بهتر کار کنیم و تیم پُرقدرت‌تری می‌بینیم.

 

او در خصوص گلایه بازیکنان استقلال از شرایط مالی این تیم ابراز کرد: من می‌گویم این وضعیت فاجعه است. هنوز ۶-۵ بازیکن از سال قبل طلبکار هستند. هنوز دریافتی ما تعدادی از بازیکنان به ۱۰ درصد نرسیده است.

 

کاپیتان استقلال یادآور شد: پس از دیدار با گل‌گهر می‌گویند که قبل از دربی یک پرداختی خیلی خوب داریم، اما متاسفانه این پرداختی خیلی خوب آنقدر کم بود که روی من نشد آن را با بازیکنان در میان بگذارم. ترجیح دادم باشگاه همان پرداختی کم را نداشته باشد تا اعصاب بازیکنان برهم نریزد. این وضعیت فاجعه است.

 

غفوری در واکنش به وعده مدیران باشگاه استقلال برای پرداخت پاداش به بازیکنان گفت: من از همین جا اعلام می‌کنم که بازیکنان استقلال پاداش نمی‌خواهند. ما مطالبات و حق و حقوق خودمان را می‌خواهیم تا سر وقت باشد. اگر منظم نیست، فقط یکی، دو ماه تاخیر داشته باشد، نه به این صورت که یک ماه دیگر نیم‌فصل است ولی برخی بازیکنان ۱۰ درصد دریافتی داشتند، عده‌ای به ۱۰ درصد نرسیدند و چند نفر هم از سال‌های قبل طلبکار هستند. نمی‌دانم واقعا (مدیران باشگاه) چه کاری انجام می‌دهند.

 

او درباره اینکه یحیی گل‌محمدی عنوان کرده وضعیت در استقلال خیلی خوب است و مدیران این باشگاه توجه ویژه‌ای به تیم دارند، اظهار کرد: وزارت ورزش متولی این دو باشگاه است و آنها باید پاسخگوی وضعیت دو تیم باشند. بالاخره یک تیم راضی است و تیم دیگر نه.

 

کاپیتان استقلال تاکید کرد: افرادی که در این باشگاه هستند، بدون اجازه‌ی وزارتخانه آب نمی‌خورند. آقای مددی کوچک‌ترین کاری را بدون اجازه وزارت‌خانه انجام نمی‌دهد؛ حتی یک امضای ساده. باید این سوال(بهتر بودن شرایط دو تیم) را از وزارتخانه و مدیران باشگاه بپرسید.

 

غفوری در خصوص اینکه محمود فکری عنوان کرده از سوی سکوهای پرسپولیس محمد نادری را تحت فشار می‌گذاشتند، گفت: من متوجه این مسائل نشدم.

دیدگاه‌ها