کد خبر : 1730930 | 22 دی 1399 ساعت 20:25 | 51K بازدید | 4 دیدگاه

عمران‌زاده: همه خوشحال بودند

مربی استقلال می‌گوید از نتیجه دربی رضایت دارند.

عمران‌زاده: همه خوشحال بودند

به گزارش "ورزش سه"، حنیف عمران‌زاده برخلاف سال‌های متوالی که به‌عنوان بازیکن در دربی حضور داشت، امروز نخستین بار در قامت مربی استقلال دیدار با پرسپولیس را تجربه کرد.

 

عمران‌زاده در پایان این مسابقه پیرامون درگیری‌های کنار زمین و اعتراضات به داوری ابراز کرد: در دربی این اتفاقات طبیعی است و هر دو تیم دوست داشتند، برنده باشند.

 

او در خصوص شرایط دربی عنوان کرد: بازی خوبی بود و همه خوشحال بودند.

 

مربی استقلال درباره گلایه بازیکنان این تیم از وضعیت مالی و مدیران باشگاه گفت: احتمال زیاد بازیکنان ما حق دارند.

 

 

عمران‌زاده اضافه کرد: حریف ما پس از دریافت گل اول، به دنبال جبران بود ولی ما برای هر دو نیمه برنامه داشتیم. روی دو اتفاق و خالی شدن پشت مدافعان در پرس تیمی که حریف زیر توپ زد، گل خوردیم.

 

او تاکید کرد: دم بازیکنان استقلال گرم که با غیرت زیاد در لحظات پایانی نتیجه را تغییر دادند و به مساوی رسیدیم.

 

مربی استقلال در خصوص روند شکست‌ناپذیری این تیم در هشت بازی اخیر گفت: خدا را شکر پس از دیدار مقابل فولاد در هفته دوم که روی یک اتفاق باختیم، هیچ شکستی را تجربه نکردیم. فکر می‌کنم این موضوع اتفاق مثبتی برای تیم است. اگر گل نخوریم و بازنده نشویم، در پایان فصل اتفاق خوبی برای ما خواهد افتاد.

 

عمران‌زاده در خصوص قضاوت داور دربی و صحبت‌های گل‌محمدی مبنی بر اینکه نیمکت استقلال بخاطر داوری خیلی سر و صدا داشت، ابراز کرد: قضاوت خوبی شاهد بودیم ولی اگر آقا یحیی درمورد سر و صدای ما صحبت کرده، طبیعی است، وگرنه اتفاق خاصی نیفتاد.

دیدگاه‌ها