کد خبر : 1730931 | 22 دی 1399 ساعت 20:27 | 34.5K بازدید | 1 دیدگاه

امیری گل زد؛ مثل یورگن کلینزمن (عکس)

گل های وحید امیری در فوتبال ما کم زده می شود. مهاجم تحت فشار مدافع روی توپ ارسالی از کنار توپ را به زاویه مخالف و دور از دست دروازه بان بفرستد.

امیری گل زد؛ مثل یورگن کلینزمن (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روی توپ هایی که از کناره ها ارسال می شود وینگر ضلع مخالف بهترین گزینه برای گل زدن است به این خاطر که از عقب به فضا اضافه می شود و بیشتر گل ها در لیگ برتر روی توپ های ارسالی روی نقطه کور یا کات بک است. کمتر توپ به تیر یک زده می شود تا این چنین قطع شود. وحید امیری تحت فشار مدافع مستقیم خود پای موافقش را چرخاند تا توپ راهی زوایه مخالف شود. این گل ما را به یاد گل یورگن کلینزمن در جام جهانی 1990 انداخت به تیم ملی هلند.

 

این گل وحید امیری را ذوق زده کرده است. البته او حق داشت این چنین شادی کند چرا که پرسپولیس بازی یک بر صفر برده را به پیروزی دو بر یک تغییر داد. هر چند در نهایت پرسپولیس 30 ثانیه برای حفاظت از این گل کم آورد و در نهایت بازی با گل مهدی قایدی به تساوی دو بر دو کشیده شد.

 

وحید امیری هر چند یک مهاجم کلاسیک نیست اما در صورت ایجاد موقعیت گل های حرفه ای و اروپایی به ثمر می رساند. در این گل پاس روی به جلوی احسان پهلوان هم بدون نقص بود. او توپ را به جایی فرستاد که باید می فرستاد و شک نداشت وحیدامیری به موقع خود را به توپ می رساند و به آن ضربه می زند و چه ضربه ای. بدون نقص.

 

وحید امیری بدون شک یکی از بازیکنان کلیدی پرسپولیس در دربی امروز بود و اگر پرسپولیس بازی را دو بر یک می برد حتی می توانست به لطف زدن این گل تبدیل به بهترین بازیکن زمین شود.

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها