کد خبر : 1731058 | 23 دی 1399 ساعت 16:25 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

پس از ناکامی در سویا و اسپانیول

پابلو ماچین از آلاوس هم اخراج شد

باشگاه آلاوس امروز از برکناری پابلو ماچین خبر داد و او دیگر سرمربی آبی و سفیدهای ویتوریا نخواهد بود.

پابلو ماچین از آلاوس هم اخراج شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آلاوس امروز در پی تداوم نتایج ضعیف این تیم به طور رسمی اقدام به اخراج پابلو ماچین از سمت سرمربیگری این تیم لالیگایی کرد. باشگاه آلاوس همچنین خبر داد تا انتخاب سرمربی جدید، خاویر کابیو هدایت این تیم اسپانیایی را به طور موقت برعهده خواهد داشت.

 

 

Coach: Pablo Machin

 

 

سرمربی پیشین تیم جیرونا و سویا تنها پنج ماه پس از انتصابش به عنوان سرمربی آلاوس از این تیم کنار گذاشته شد تا تبدیل به چهارمین مربی اخراجی این فصل از این رقابت‌ها شود. پیش از این اسکار گارسیا خونینت از سرمربیگری سلتاویگو، گایسکا گاریتانو از سرمربیگری اتلتیک بیلبائو و میچل از سرمربیگری اوئسکا اخراج شده بودند.

ماچین 45 ساله که در کارنامه‌اش هدایت تیم هایی همچون نومامسیا و کینداگه چین هم دیده می‌شود، سال 2019 نیز هدایت اسپانیول را برعهده داشت اما پس از گذشت دو ماه از حضورش روی نیمکت این تیم، به خاطر عملکرد ضعیفش در ماه دسامبر همان سال اخراج شد.

 

 

1561957

 

 

آلاوس در سه بازی اخیر لالیگایی خود بردی کسب نکرده و مقابل تیم‌های اتلتیکومادرید و کادیز هم متحمل دو شکست متوالی شده است. این تیم از 18 بازی اول خود تنها 18 امتیاز کسب کرده و در حال حاضر در رده شانزدهم جدول 20 تیمی لالیگا جای دارد. گفته می شود آبلاردو فرناندز سرمربی سابق این باشگاه شانس بیشتری برای جانشینی ماچین دارد.

دیدگاه‌ها