کد خبر : 1731308 | 24 دی 1399 ساعت 21:40 | 36.2K بازدید | 1 دیدگاه

بازگشت ستاره سرخ به دوران درخشان؛

گل ترابی در دقیقه ۷+۹۰ پرپر شد

العربی با تاثیرگذاری دو بازیکن ایرانی‌اش مقابل الغرافه به گل رسید، اما برتری این تیم در ثانیه‌های پایانی از دست رفت.

گل ترابی در دقیقه ۷+۹۰ پرپر شد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دو دیدار پایانی هفته چهاردهم لیگ ستارگان قطر، تیم العربی که مثل ۶ مسابقه گذشته‌اش مهرداد محمدی و مهدی ترابی را به‌صورت همزمان در ترکیب و در سمت راست و چپ خط میانی داشت، از ساعت ۱۹:۱۵ امشب در ورزشگاه سحیم بن حمد مقابل تیم رده چهارمی الغرافه قرار گرفت.

 

دو بازیکن ایرانی العربی که توانسته‌اند به هماهنگی کامل برسند و ستاره‌ای این تیم قطری در هفته‌های اخیر باشند، امشب هم با همکاری یکدیگر توانستند دروازه الغرافه را باز کنند.

 

مهدی ترابی پس از به ثمر رساندن نخستین گل در قطر مقابل الخور که با برتری تیمش همراه شد و در دیدار اخیرشان هم نمایش خوبی در جریان برتری برابر الاهلی داشت، امشب هم تاثیرگذار نشان داد و گلزنی کرد.

 

در دقیقه ۱۱ العربی یک حمله سریع با پاس در عمق آرون گونارسون به وجود آورد که شوت روی پای مهرداد محمدی در محوطه جریمه را دروازه‌بان الغرافه برگشت داد، اما در ریباند مهدی ترابی توانست توپ را تبدیل به گل کند.

 

الغرافه که نمی‌خواست از کورس بالای جدولی‌ها عقب بماند، پس از گل مهدی ترابی حملات جدی روی دروازه العربی به وجود آورد که موقعیت‌های این تیم در لحظات پایانی مسابقه به ثمر نشت.

 

در حالی که نیمه دوم بازی ۴ دقیقه وقت اضافه داشت، پس از این تایم الغرافه به کمک VAR صاحب یک ضربه پنالتی شد که این فرصت را کوجیا در دقیقه ۷+۹۰ تبدیل به گل کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

 

العربی پس از چهار پیروزی متوالی با درخشش ستاره‌های ایرانی‌اش، امشب هم می‌توانست برنده زمین را ترک کند که اعلام یک پنالتی موجب شد تا آنها به تساوی یک بر یک رضایت دهند و با ۱۹ امتیاز در رده هفتم جدول لیگ ستارگان قطر قرار بگیرند.

 

مهدی ترابی امشب هشتمین بازی خود در لیگ ستارگان قطر را با پیراهن العربی و حضور ۸۸ دقیقه‌ای مقابل الغرافه انجام داد و توانست دومین گل خود در این رقابت‌ها را بزند و یک کارت زرد هم بگیرد.

 

مهرداد محمدی نیز که برای دوازدهمین بار در لیگ ستارگان قطر به میدان رفت، نتوانست آمار ۶ گل زده خود را افزایش دهد ولی روی تک گل تیمش مقابل الغرافه موثر بود.

دیدگاه‌ها