کد خبر : 1731668 | 26 دی 1399 ساعت 21:21 | 50.9K بازدید | 1 دیدگاه

زلاتان: میلان تصادفی این بازیکن را جذب نکرده

زلاتان ابراهیموویچ، تمجید ویژه ای از پدیده جوان میلان یعنی امیل روباک انجام داد.

زلاتان: میلان تصادفی این بازیکن را جذب نکرده

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ در قسمت دوم مصاحبه خود با کوریره دلو اسپورت به تمجید از پدیده جوان میلان یعنی پرداخته و آینده درخشانی را برای این ستاره سوئدی متصور شده است.

 

 

1562919

 

 

زلاتان ابراهیموویچ در تمجید از پدیده 17ساله میلان گفت: " من باید درک کنم که آیا می‌توان شکل دیگری از یک فوتبالیست را پرورش داد یا خیر. فعلاً در سوئد هیچ ابراهیموویچی وجود ندارد. البته یک بازیکن وجود دارد که خیلی شبیه سوئدی‌ها نیست. این شخص امیل روباک است. او از مهارت جسمی و فنی بالایی برخوردار است و سرعت بالایی دارد. میلان تصادفی با این بازیکن قرارداد امضا نکرد. من معتقدم در آینده او در تیم بزرگسالان بازی خواهد کرد."

 

زلاتان در ادامه صحبت هایش درباره انتخاب میلان بعد از یک دوره حضور در فوتبال آمریکا گفت: " بعد از مصدومیت متوجه شدم هنوز هم می توانم فوتبال بازی کنم. من به لس آنجلس گلکسی رفتم تا بفهمم که چه احساسی دارم. از خودم پرسیدم که آیا باید بازی کردن را ادامه دهم یا بازنشسته شوم؟
مینو رایولا مدیر برنامه ام به من گفت بازنشستگی در آمریکا کار آسانی است؛ سعی کن این کار را در فوتبال اروپا انجام دهی. میلان سخت ترین چالش محسوب می شد و غیر ممکن ها توجه من را جلب کردند."

 

 

1555339

دیدگاه‌ها