کد خبر : 1731714 | 27 دی 1399 ساعت 10:52 | 25K بازدید | 4 دیدگاه

افراد دیگری هم که تخلف کردند، توبیخ می شوند؟

واکنش هادی ساعی به محرومیت یک ساله

مدیرفنی تیم ملی تکواندو در واکنش به محرومیت یک ساله خود گفت: من این رای می پذیرم، اما آیا افراد دیگری هم که تخلف کرده بودند، توبیخ می شوند؟

واکنش هادی ساعی به محرومیت یک ساله

به گزارش "ورزش سه"، هادی ساعی به خاطر درگیری با دبیر سازمان لیگ تکواندو در جریان مسابقات روز پنجشنبه لیگ برتر تکواندو به سوژه روزهای اخیر ورزش ایران تبدیل شده. او به عنوان پرافتخارترین المپین ایرانی و مدیرفنی تیم ملی تکواندو در روزهای اخیر مورد انتقاد خیلی از رسانه ها و علاقه مندان به ورزش قرار گرفته است.


در نهایت عصر دیروز هم کمیته قضایی فدراسیون تکواندو با بررسی این پرونده رای به محرومیت یک ساله و جریمه 10 میلیون تومانی او داد. 


هادی ساعی بعد از صدور این رای که البته او تنها از حضور در مسابقات لیگ به مدت یک سال منع می کند، در یک گفت و گوی تلویزیونی گفت: حرف هایی درباره اتفاقات آن روز مطرح شده که واقعی نیست. اینطور بیان کردند که ساعی گفته چرا به من دیر خیرمقدم گفتید، اما من بارها تاکید کردم که اصلا به من خیرمقدم نگویید. فقط هم این مساله نبوده و حتی به خاطر تست PCR هم مرا چند روز سرکار گذاشتند. در آخر هم مجبور شدم خودم برای اینکه به سالن بروم، تست بدهم و نتیجه منفی آن را با خودم ببرم. 


وی افزود: اینکه می گویند من سیلی زدم، بزرگنمایی است. من به خاطر اینکه دبیر سازمان لیگ به خواسته من توجه نکرد و برخلاف آن عمل کرد، سر او فریاد کشیدم. 


مدیرفنی تیم ملی تکواندو در واکنش به صدور رای یک سال محرومیت عنوان کرد: من این رای را قبول می کنم و به آن احترام می گذارم، اما آیا آنهایی هم که تخلفات دیگری در جریان مسابقات کردند، توبیخ می شوند. همین آقای بابایی به سرپرست تیم ما گفته، از سالن بیرونت می کنم!

دیدگاه‌ها