کد خبر : 1731746 | 27 دی 1399 ساعت 13:09 | 7.4K بازدید | 1 دیدگاه

زوج دفاعی آلومینیوم علیه گلزنان گل‌گهر (عکس)

دو مدافع میانی آلومینیوم روز خوبی مقابل گل‌گهر سیرجان و خط حمله گلزن این تیم داشتند.

زوج دفاعی آلومینیوم علیه گلزنان گل‌گهر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان پس از اینکه در ۹ هفته پیاپی لیگ برتر با هدایت امیر قلعه‌نویی موفق شده بود دروازه حریفان را باز کند و ۱۴ گل در این مدت به ثمر رساند تا بهترین خط حمله لیگ بیستم را به خود اختصاص دهد، دیروز در اراک نتوانست از سد شاگردان خطیبی عبور کند و موفق به گلزنی شود.

 

تمام شاگردان رسول خطیبی دیروز در کار دفاعی مشارکت داشتند و روی شروع مجددها و ضربات ایستگاهی گل‌گهر تا محوطه جریمه خودی عقب می‌آمدند تا بتوانند مانع از گلزنی بهترین خط حمله لیگ برتر شوند که در نهایت توانستند این کار را انجام دهند و نمایش مسنجم و با برنامه‌ای برابر سیرجانی‌ها داشته باشند.

امیرمحمد هوشمند، مدافع جوان آلومینیوم پس از نمایش خوبی که مقابل ذوب‌آهن ارائه کرده بود، دیروز هم منشا را به‌عنوان یار مستقیم داشت که توانست از جدال تن به تن با او در نبردهای هوایی و زمینی برتری داشته باشد و بدون اشتباه کار کند.

 

گل‌گهر در دقیقه ۷۶ نزدیک بود روی ضربه سر به گل برسد، اما هوشمند قبل از ورود توپ به دروازه آلومینیوم توپ را با ضربه سر دفع کرد و به کرنر فرستاد تا در کنار کارهای موثر در خط دفاعی، یک نجات دروازه هم داشته باشد.

 

1563034

 

1563035

 

همچنین شاهین توکلی، دیگر مدافع آلومینیوم که از نظر ذهنی به شرایط مطلوبی رسیده، دیگر بازیکن آماده دیروز اراکی‌ها بود که با دفع توپ، تکل‌های صحیح، توپ‌گیری از مهاجمان حریف و برتری در نبردهای هوایی اجازه نداد مهاجمان گل‌گهر ازجمله یونس شاکری کار خاصی از پیش ببرند و در گلزنی موفق باشند.

 

دیدگاه‌ها