کد خبر : 1731798 | 27 دی 1399 ساعت 18:01 | 43.4K بازدید | 2 دیدگاه

در مصاحبه با مجله گیفر

نیمار: خسته بودم؛ می خواستم خداحافظی کنم

ستاره برزیلی پی اس جی فاش ساخت که به کنار گذاشتن فوتبال فکر می کرده ولی در نهایت منصرف شده است.

نیمار: خسته بودم؛ می خواستم خداحافظی کنم

به گزارش "ورزش سه"، نیمار گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال است و از تابستان 2017 که با رقم 222 میلیون یورو بارسا را به مقصد پی اس جی ترک کرد، هیچ بازیکنی نتوانسته رکورد او را بشکند. ستاره برزیلی که دو فصل اول حضورش در پاریس درخشان نبود، فصل گذشته یکی از عوامل اصلی رسیدن تیمش به فینال لیگ قهرمانان بود؛ هرچند که با شکست از بایرن نتوانست قهرمان شود.

نیمار فصل جاری قصد دارد پی اس جی را به رویای دیرینه اش سوق دهد.

 

 

1561921

 

 

نیمار که نامش اغلب با جنجال و حاشیه نیز پیوند خورده، در مصاحبه با مجله گیفر گفت:« مدتی خسته و کلافه بودم. در نهایت یک روز که عصبی بودم، به خانه رسیدم و با خودم گفتم برای چه فوتبال بازی می کنی؟ آیا ارزشش دارد تا همچنان به بازی ادامه دهم یا خیر.

سپس به روزهای سختی فکر کردم که برای رسیدن به سطح کنونی پشت سر گذاشتم و در نهایت خودم را با واقعیت روبرو کردم. اینکه بله؛ ارزش دارد همچنان در فوتبال بمانم چون این ورزشی است که از آن لذت می برم. عشقم به فوتبال باعث شد تا به آرامش برسم و تصمیمی منطقی بگیرم.»

 

 

1562425

 

 

نیمار ادامه داد:« به راحتی می توانم با فشارها کنار بیایم و آن را مدیریت کنم. به همین دلیل شماره 10 تیم ملی برزیل و پی اس جی و ساده بگویم؛ نیمار هستم. افتخار می کنم برای برزیل و پی اس جی بازی می کنم و می دانم که هر بازی باید 100 درصد توانم را بگذارم. هواداران چنین توقعی از من دارند.»

 

دیدگاه‌ها