کد خبر : 1731808 | 27 دی 1399 ساعت 18:27 | 27K بازدید | 2 دیدگاه

مربی آلکویانو:

ترجیح می دادم رئال با قهرمانی به مصاف ما بیاید

سرمربی حریف رئال در کوپا دل ری از حذف این تیم در سوپرکاپ اسپانیا ناراحت است.

ترجیح می دادم رئال با قهرمانی به مصاف ما بیاید

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته قرعه کشی دور یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری انجام شد و بر این اساس رئال مادرید باید در زمین تیم دسته سومی آلکویانو از منطقه آلیکانته به میدان برود. دیداری که برای آلکویانو تاریخی خواهد بود.

 

 

1562643

 

 

پس از حذف اتلتیکو در دور قبلی به دست کورنیا، حالا هر احتمالی قابل تصور است و شاید رئال تاوان دست کم گرفتن حریف را بدهد اما شرایط این تیم پس از شکست در نیمه نهایی سوپرکاپ برابر بیلبائو متفاوت شده است. رئال پس از ناکامی در این جام حالا انگیزه هایی به مراتب بالاتر دارد و این ویسنته پاراس سرمربی آلکویانو را نگران کرده است.

 

ویسنته پاراس در این رابطه گفت:« رئال در کسب اولین جام فصل ناکام ماند و دیگر حق اشتباه در کوپا دل ری را ندارد.  این خبر خوبی برای ما نیست چرا که رئال حالا با قدرت و تمرکز بالا به مصاف مان می آید. شخصا ترجیح می دادم رئال فاتح سوپرکاپ شود. اینگونه ما شانس هایی برای پیروزی بر رئال پیدا می کردیم ولی الان کار خیلی سخت شده است.»

 

 

1563084

 

 

پاراس ادامه داد:« ما البته بازی خودمان را انجام خواهیم داد و تردید ندارم که برابر رئال تمام توان مان را خواهیم گداشت و بدون هیچ ترسی بازی خواهیم کرد. در کوپا دل ری همیشه شگفتی رخ می دهد و ما هم خیلی بدبین نیستیم.»

 

 

دیدگاه‌ها