کد خبر : 1731843 | 27 دی 1399 ساعت 21:39 | 49.7K بازدید | 5 دیدگاه

حمله دوباره سرمربی فرانسه به کریم بنزما!

دیدیه دشان، سرمربی تیم کلی فرانسه هنوز از دست کریم بنزما شاکی است.

حمله دوباره سرمربی فرانسه به کریم بنزما!

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما سالهاست به تیم ملی فرانسه دعوت نمی شود. مشکلات او بر سر پرونده والبوئنا و در ادامه درگیری لفظی با دیدیه دشان آغاز شد و هنوز هم ادامه دارد. در آن مقطع کریم بنزما در مصاحبه ای مدعی شد دشان از سوی یک نژادپرست جامعه فرانسه تحت فشار قرار گرفته و بنزما را به دلیل ریشه الجزایری به تیم ملی دعوت نمی کند. حالا دیدیه دشان مدعی شد هرگز آن حرف های بنزما را فراموش نخواهد کرد.

 

1451876

 

دیدیه دشان گفت: "آن مصاحبه تاثیر زیادی روی زندگی من گذاشت و شاید آن حرف ها با گذشت زمان کمی فراموش شود، اما من نمی توانم آن را به طور کامل از یاد ببرم. مسئله فقط مصاحبه بنزما نبود و حرف های دیگری نیز از سوی افراد دیگر گفته شد که منجر به رفتارهایی خشونت آمیز شده و زندگی خانواده من را تحت تاثیر قرار داد.

 

ممکن است از یک سرمربی از نظر فنی و به خاظر تاکتیک هایش انتقاد شود و این مسئله مهم نبوده و طبیعی است. اما این اتفاقات روی وجهه و نام من و همچنین شرایط خانواده ام تاثیر گذاشت. این حرف ها برای من این غیرقابل قبول است و گفتن چنین حرف هایی می تواند منجر به خشونت کلامی و جسمی شود. من عواقب زیادی را برای این حرف ها تحمل کردم، ما نمی توانیم آن روزها را فراموش کنیم و هرگز هم فراموش نخواهم کرد."

دیدگاه‌ها