کد خبر : 1732200 | 29 دی 1399 ساعت 19:26 | 105.7K بازدید | 2 دیدگاه

بازی از دست داور خارج شده بود

گل محمدی: خودم و پیروانی مقابل آلومینیوم بازی می کنیم!

سرمربی پرسپولیس می گوید بازی مقابل فولاد همیشه سخت بوده و سرخپوشان امروز یک تیم فرصت طلب بودند که از فرصت ها استفاده کردند.

گل محمدی: خودم و پیروانی مقابل آلومینیوم بازی می کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در یک دیدار حساس و تماشایی، موفق شد در استادیوم آزادی با نتیجه دو بر یک از سد فولاد عبور کند. دیدار جذابی که با خلق موقعیت های متعدد بر روی دروازه ها به پایان رسید. یحیی گل محمدی در پایان این دیدار گفت بازی با فولاد همیشه سخت بوده است.


گل محمدی در نشست خبری پس از این بازی و در جمع خبرنگاران گفت: این دیدار از لحاظ حضور تیم ها در جدول رده بندی، برای ما بازی مهمی بود. کسب سه امتیاز این دیدار، هدف اصلی تیم ما بود. باید به این سه امتیاز می رسیدیم که خدا را شکر این اتفاق افتاد. بازی خیلی درگیرانه، فیزیکی و فنی خوبی بود. توانستیم از فرصت هایمان استفاده کنیم و در نهایت 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.


وی ادامه داد: با یک تیم خوب، با کیفیت از لحاظ فنی و فیزیکی بازی کردیم. بازی کردن جلوی فولاد همیشه سخت است. ولی خدا را شکر بچه ها در بازی امروز خیلی خوب توانستند از موقعیت ها استفاده کنند. یک بازی درگیرانه را به نمایش گذاشتند و جلوی حریف کم نیاوردند. این برد را به هواداران تبریک می گویم. به بچه ها خسته نباشید می گویم چرا که آنها برای این برد خیلی زحمت کشیدند. امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه بدهیم.


وی در مورد از دست دادن موقعیت های خوب گلزنی در این دیدار گفت: باید تمرینات اختصاصی بیشتری انجام دهیم و روی ضربات آخر تمرکز داشته باشیم. تیم ما هر بازی موقعیت سازی می کند و امروز نیز فرصت طلب بودیم و از موقعیت هایمان به خوبی استفاده کردیم.


گل محمدی درباره اینکه آیا پرسپولیس برای جذب ترابی به باشگاه العربی نامه ای ارسال کرده است و همچنین وضعیت رادوشویچ با این باشگاه به کجا رسید، از پاسخ به این دو سوال خودداری کرد و پاسخ داد: لطفا در مورد بازی سوال بپرسید!


سرمربی سرخپوشان درباره وضعیت مصدومیت سیدجلال حسینی و کنعانی زادگان گفت: مجبور شدیم هر دو مدافعمان را به دلیل مصدومیت تعویض کنیم. در آن پست نیز کمبود بازیکن داریم و نگران پست دفاع وسط هستیم. باید با پزشک تیم صحبت کنم و ببینم چه اتفاقی برای این دو نفر رخ داده است.


وی در مورد قضاوت زاهدی فر داور این مسابقه و خطای پنالتی مشکوکی که برای فولاد اعلام کرد گفت: داور نیمه اول را خیلی خوب مدیریت کرد ولی در نیمه دوم بازی از دستش خارج شد. او یک پنالتی برای حریف گرفت که اصلا پنالتی نبود. ایشان خیلی راحت سوت زد و خطای پنالتی اعلام کرد. صحنه خیلی واضح بود و توپ به سینه کنعانی زادگان خورد. با اینکه آقای زاهدی فر به صحنه نزدیک بود و خطای پنالتی اعلام کرد.


او گفت: این تصمیم او باعث ایجاد تنش و ناامنی در بازی شد. متاسفانه پنالتی که به نفع حریف اعلام کرد، روند بازی را به سمت خشونت برد. نمی دانم روی این صحنه داور چرا سوت زد، به من و خیلی از افراد دیگر نیز کارت زرد داد و قصد داشت اشتباهش را با اشتباهات دیگر پوشش بدهد. ولی ایشان زحمت کشید و تیم داوری نیز خوب قضاوت کرد ولی واقعا نمی دانم چرا اینقدر راحت برای فولاد خطای پنالتی اعلام کرد.


گل محمدی در پاسخ به این سوال که در صورت طولانی بودن مصدومیت جلال حسینی و کنعانی زادگان، آیا در بازی بعدی مقابل آلومینیوم اراک از آرمان رمضانی در پست دفاع استفاده می کند، با خنده اینگونه پاسخ داد: ما بازیکن داریم و خود من نیز می توانم به همراه افشین پیروانی در خط دفاعی بازی کنیم. ولی باید ببینیم وضعیت مصدومیت بازیکنان به چه ترتیب است و الان نمی توانم در این مورد تصمیم گیری کنم که چه کسی در بازی آینده بازی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها