کد خبر : 1732232 | 29 دی 1399 ساعت 21:03 | 42.3K بازدید | 0 دیدگاه

نفس راحت رئال مادرید؛ نام PSG روی میز نیست!

بر خلاف شایعات، پاری سن ژرمن هنوز برنامه ای برای خرید سرخیو راموس ندارد.

نفس راحت رئال مادرید؛ نام PSG روی میز نیست!


به گزارش "ورزش سه"، آینده سرخیو راموس در هاله ای از ابهام قرار دارد و هنوز کاپیتان متعصب رئال مادرید برای تمدید قرارداد با مدیران این باشگاه به توافق نرسیده است. اخباری در مورد ابراز علاقه باشگاه متمول پاری سن ژرمن به خرید سرخیو راموس شنیده شده، اما کالچومرکاتو اعلام کرد در حال حاضر این باشگاه برای انتقال مدافع باتجربه اسپانیایی برنامه ای ندارد.

 

1562248

 

پاری سن ژرمن در قلب خط دفاعی مشکلی نداشته و علاقه ای به پرداخت دستمزد هنگفت سرخیو راموس ندارد. در حال حاضر مدیران رئال مادرید پیشنهاد تمدید قرارداد یک ساله و کاهش 10 درصدی دستمزد را به این بازیکن داده اند. اما سرخیو راموس خواهان تمدید قرارداد خود به مدت دو فصل است و اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی او شنیده شده است.

 

قرارداد کاپیتان رئال مادرید تا پایان فصل اعتبار دارد و آینده او کاملا نامشخص است. البته اگر تصمیم سرخیو راموس مبنی بر جدایی قطعی شد و او قرارداد خود با رئال مادرید فسخ کرد، آنگاه ممکن است اری سن ژرمن برای جذب این بازیکن باتجربه وارد عمل شود، اما در حال حاضر چنین تصمیمی در دستور کار مدیران باشگاه فرانسوی نیست. از منچستریونایتد نیز به عنوان مشتری سرخیو راموس در بازار تابستانی نام برده شده، اما هواداران رئال مادرید همچنان امیدوار به تمدید قرارداد با این مدافع محبوب هستند.

دیدگاه‌ها