کد خبر : 1732311 | 30 دی 1399 ساعت 10:17 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

تایید ضمنی ادعای خیبری ها 

خلیفه اصل: هفته پیش هم ما از داوری ضربه خوردیم

ناکامی دوباره استقلال خوزستان در کسب پیروزی باعث شد تا این تیم فرصت ایده‌آل صدرنشینی را از دست بدهد و در جایگاه دوم جدول قرار گیرد.

خلیفه اصل: هفته پیش هم ما از داوری ضربه خوردیم

به گزارش "ورزش سه" در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال ایران، دو تیم خیبر خرم‌آباد و استقلال خوزستان روز گذشته در خرم‌آباد به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت جدال این دو تیم برنده نداشت و با نتیجه تساوی بدون‌گل خاتمه یافت تا استقلال خوزستان نتواند از لغزش دیگر مدعیان برای رسیدن به صدر جدول استفاده کند و جایگاه دوم را در اختیار خود داشته باشد.

 

پس از اتمام مسابقه، امیر خلیفه‌اصل سرمربی تیم استقلال خوزستان با تمجید از عبدالله ویسی گفت: عبدالله ویسی هدایت هر تیمی را که بر عهده گرفته مصاف با آن تیم بسیار سخت بوده و شاهد یک تیم منسجم در زمین مسابقه هستیم؛ تیم فوتبال خیبر خرم آباد با سرمربیگری ویسی متحول شده و در آینده حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

 

سرمربی استقلال خوزستان همچنین درباره شرایط بازی هم توضیح داد: این دیدار بسیار سنگین و فیزیکی بود و موفق شدیم یک امتیاز را کسب کنیم اما اگر از فرصت ها به خوبی استفاده می‌کردیم می‌توانستیم برنده دیدار باشیم اما برای هر تیم که در روزی که نمی تواند برنده دیدار باشد تصاویر نتیجه خوبی است.

 

خلیفه‌اصل در واکنش به ااعتراض خیبری ها به هند پنالتی  هم این‌طور گفت: داور هم می‌تواند اشتباه کند و اگر هم اشتباهی در زمین مسابقه رخ داده عمدی نیست، هفته پیش داور گل سالم ما را خطا اعلام کرد و در 10 هفته ابتدای لیگ 5 امتیاز ما نادیده گرفته شده است؛ اگر در طول مسابقه اعتراض این بوده بر اساس هیجان بازی صورت گرفته و ما باید برای کسب نتایج تلاش خود را کنیم چرا که امتیازات در بالای جدول بسیار نزدیک به هم است.

دیدگاه‌ها