کد خبر : 1732334 | 30 دی 1399 ساعت 12:06 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه ویژه سازمان لیگ برای پنجره زمستانی

سازمان لیگ فوتبال ایران قصد دارد بخشی از تعطیلات نیم فصل را به نوروز 1400 منتقل کند.

برنامه ویژه سازمان لیگ برای پنجره زمستانی

به گزارش "ورزش سه"، طبق اعلام سازمان لیگ قرار است که هفته پانزدهم لیگ برتر ایران روز 26 بهمن برگزار شود. این در حالی است که پرسپولیس روز یک اسفند آخرین بازی معوقه خود را برگزار می‌کند و در واقع از این تاریخ، تعطیلات رسمی فوتبال ایران آغاز خواهد شد اما آنطور که سهیل مهدی می‌گوید، بخشی از تعطیلات به فروردین منتقل خواهد شد.

 

رییس کمیته برگزاری سازمان لیگ در خصوص زمان آغاز نقل و انتقالات گفت: نقل و انتقالات پس از هفته پانزدهم آغاز می شود اما طبق گمانه‌زنی ها سعی داریم بخشی از تعطیلات را به شکلی طراحی کنیم که قبل از فیفادی باشد و بیشتر تعطیلات را به روزهای فیفا و ایام عید منتقل کنیم تا تیم‌ها شرایط راحت تری داشته باشند زیرا اقامت و سفر در آن ایام دشوار است. البته هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده و قطعا با برخی تیم‌ها مشورت می‌کنیم.

 

او درباره مدت تعطیلات زمستانی هم اظهار داشت: ما باید وقت قانونی را برای نقل و انتقالات قائل شویم و این پنجره باید رسما به فیفا اعلام شود. البته قبلا اعلام شده اما این زمانبندی نیاز به تغییرات کوچکی دارد. امکان دارد سه هفته تعطیلات در نظر بگیریم اما آن را شناور کرده و به  بعد از شروع سال  جدید می‌بریم تا تیم ها هم به نقل و انتقالات و هم به استراحت بین دو نیم فصل برسند.

 

او درباره انتقادات از برنامه سازمان لیگ عنوان کرد: جمع کردن بازی‌های معوقه چهار هفته در طول 5-4 هفته خیلی سخت است اما با همکاری دوستان و تیم‌ها این برنامه نهایی شد. البته انتظار داشتیم مسابقات نیم‌فصل یک هفته زودتر تمام شود اما بنا بر شرایط ط جدول و مناسبت‌های مختلف این بهترین حالت بود که توانستیم به آن برسیم.

دیدگاه‌ها