کد خبر : 1732359 | 30 دی 1399 ساعت 14:50 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

لطیفی امیدوار به بازگشت از سکو به نیمکت

علی لطیفی به دلیل مصاحبه‌ای که پس از شکست مقابل تیم فوتبال مس کرمان علیه داور مسابقه و عملکرد او انجام داد، با سه جلسه محرومیت مواجه شده است.

به گزارش "ورزش سه"، لطیفی در پایان بازی برابر مس کرمان معتقد بود که سه پنالتی تیمش دیده نشده است و تاکید کرد که در فوتبال ایران 95 درصد افرادی که به فعالیت در بخش های مختلف مشغولند، انسان‌‎های سالمی هستند و البته 5 درصد آنها هم ناسالم و فاسدند.  


این حرف های علی لطیفی بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه استقلال سبب شد تا کمیته انضباطی در آرایی که روز 25 دی ماه منتشر کرد، رای به محرومیت سه جلسه ای سرمربی چوکای تالش بدهد؛ محرومیتی که یک جلسه آن در دیدار برابر فجرسپاسی شیراز و در پیروزی نفس گیر برابر این تیم سپری شد و حالا لطیفی امیدوار است با توجه به متن حکم که محرومیت را قابل تجدید نظر دانسته بود و اعتراضی که از سوی باشگاه تالش صورت گرفته، دو جلسه ای که از محرومیت او باقی مانده، بخشیده شود و او در مقابل نود ارومیه به جای سکوها از روی نیمکت شاگردانش را هدایت کند.


تیم فوتبال چوکای تالش شروع خوبی در رقابت های لیگ دسته یک نداشت ولی با آغاز به کار مالکان جدید، باشگاه نظم قابل توجهی گرفته و آنها از سه مسابقه اخیرشان 5 امتیاز کسب کرده اند که این تیم را 9 امتیازی کرده و به رتبه پانزدهم جدول رده بندی فرستاده است؛

 

1564092

دیدگاه‌ها