کد خبر : 1732389 | 30 دی 1399 ساعت 17:25 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

بیگی: فردا برای ما یک روز تازه است

سعید بیگی بازیکن نساجی امیدوار است در بازی فردا با شهر خودرو بدشانسی های تیم نساجی خاتمه یابد و این تیم از موقعیت هایی که در جریان بازی به دست می آورد، استفاده کند.

به گزارش "ورزش سه"، او که در 4 پست برای نساجی بازی کرده است در این باره می گوید: این صلاحدید سرمربی بود که من در پست های مختلفی بازی کنم. البته این برای خودم جای خوشحالی دارد. در ادامه مسیر هم هر جایی که سرمربی جدید نساجی صلاح بداند بازی خواهم کرد چون من بازیکن تیم و در خدمت تیم هستم. مهم این است که برای تیم مفید باشم. 

 

او در پاسخ به این سوال که پست اصلی او در فوتبال چیست؟ گفت: پست تخصصی من هافبک دفاعی است اما در بازی های گذشته نساجی در پست مدافع میانی و دفاع های کناری به میدان رفتم. در دیدار با پیکان هم در پست تخصصی ام بازی کردم. 

 

1564116

 

سعید بیگی در خصوص حضور آقا مجید در راس کادر فنی تیم گفت: من کوچک تر از آن هستم که در مورد مربی تیم صحبت کنم. تنها به عنوان بازیکن نساجی از زحمات سرمربی گذشته تیم آقای فاضلی تشکر می کنم. او برای همه ما زحمت کشید. ما در اکثر بازی ها در برابر حریفان خوب فوتبال بازی کردیم و عدم استفاده از موقعیت ها و هم چنین اشتباهات داوری موجب شد امتیاز از دست بدهیم. تصمیم باشگاه برای همه بازیکنان قابل احترام است و امیدوارم در ادامه مسیر با آقا مجید بتوانیم بهتر در برابر حریفان بازی کنیم و در استفاده از موقعیت ها بهتر عمل کنیم. ما به اندازه کافی امتیاز از دست داده ایم. بازی با شهر خودرو می تواند شروع تازه ای برای ما باشد. آقا مجید هم تاکید کرده تیم خوبی هستیم و این جایگاه شایسته ما نیست. باید قوی تر باشیم و بهتر بجنگیم و قدر موقعیت ها را بهتر بدانیم. 


بازیکن نساجی در خصوص بازی با شهر خودرو گفت: ما پیش از شروع لیگ برتر با این تیم بازی کردیم. به خوبی تیم شهر خودرو را می شناسیم. این تیم هم امتیازات زیادی را از دست داده است و طبیعتا به دنبال کسب سه امتیاز از بازی با ما است. بازی سختی را پیش رو داریم اما ما در برابر تیم های بزرگ موفق به ایجاد موقعیت روی دروازه حریف شدیم و یقین دارم فردا هم موفق به انجام این کار خواهیم شد و امیدوارم در بازی  با شهر خودرو بتوانیم در استفاده از موقعیت ها بهتر عمل کنیم و پیروز از میدان خارج شویم.

دیدگاه‌ها