کد خبر : 1732393 | 30 دی 1399 ساعت 17:50 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: فصل را با همین بازیکنان تمام می کنیم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی تایید کرد که این تیم در نقل و انتقالات ژانویه با هیچ بازیکنی قرارداد امضا نخواهد کرد.

گواردیولا: فصل را با همین بازیکنان تمام می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در آغاز فصل جاری شروع پرفراز و نشیبی داشت اما طی هفته‌های اخیر فوق‌العاده عمل کرده و اکنون یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر انگلیس محسوب می شود. آبی‌ها در پنج بازی پیاپی از جمله برد 4-0 ابتدای هفته مقابل کریستال پالاس به پیروزی دست یافته‌اند؛ موضوعی که باعث شده شاگردان پپ گواردیولا با یک بازی کمتر و فاصله دو امتیازی از منچستریونایتد صدرنشین در رده دوم جدول قرار گیرند.

 

 

1564119

 

 

طی فصول اخیر انتقادات زیادی نسبت به عملکرد خط دفاعی منچسترسیتی مطرح شده بود اما آنها در فصل جاری با تنها 13 گل خورده بهترین تیم لیگ برتر از این حیث به حساب می آیند؛ موضوعی که به نظر جذب بازیکنی مثل روبن دیاز از بنفیکا تأثیر زیادی در آن ایفا کرده است.

 

از طرف دیگر سرخیو آگوئرو طی ماه‌های گذشته دائماً با مصدومیت های پیاپی دست و پنجه نرم کرده و به نظر نمی‌رسد که گواردیولا بتواند برای یک فصل پرفشار تنها روی ستاره برزیلی یعنی گابریل ژسوس حساب باز کند؛ موضوعی که باعث شده طی هفته های اخیر شایعاتی در رابطه با احتمال فعالیت سیتیزن ها در نقل و انتقالات ژانویه به گوش برسد.

 

 

1564120

 

 

با این حال پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در مصاحبه ای هرگونه خرید احتمالی توسط این تیم در ژانویه را رد کرده است. او در این باره گفت: " ما در بازار نقل و انتقالات زمستانی با هیچ بازیکنی قرارداد امضا نمی کنیم. ما در این مورد بحثی انجام نداده ایم اما در عین حال فصل را با بازیکنانی که در اختیار داریم به پایان می رسانیم."

دیدگاه‌ها