کد خبر : 1732399 | 30 دی 1399 ساعت 18:26 | 27.6K بازدید | 2 دیدگاه

دتمار هامان علیه ستاره اسپانیایی

حمله تند به تیاگو؛ او به درد لیورپول نمی خورد

هافبک آلمانی سابق لیورپول معتقد است تیاگو آلکانتارا با سبک بازی قرمزهای آنفیلد جور نیست.

حمله تند به تیاگو؛ او به درد لیورپول نمی خورد

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو آلکانتارا تابستان امسال از بایرن مونیخ به لیورپول پیوست. هنوز یک سال از قرارداد او با بایرن باقیمانده بود و از میان پیشنهاداتش در نهایت لیورپول را انتخاب کرد.

ستاره اسپانیایی خیلی زود و در بازی برابر اورتون مصدوم شد و بیش از دو ماه به دور از میادین ماند. او در چند هفته گذشته اما توانسته با رهایی از بند مصدومیت، به ترکیب لیورپول بازگردد و نبض خط میانی قرمزها را در دست بگیرد اما هستند منتقدانی که معتقدند تیاگو در لیورپول نمی تواند خاطرات بازی هایش در بایرن را تکرار کند.

 

 

1559404

 

 

دتمار هامان از جمله این افراد است و معتقد است او با سبک بازی لیورپول جور نیست:« شکل و روند بازی لیورپول زمانی که توپ به تیاگو می رسد، تغییر می کند و فکر نمی کنم زمانی که او در ترکیب است، باعث ارتقای سبک بازی لیورپول شود.

تیاگو زمانی به کار می آید که تیمش سبک بازی مالکانه را ارائه  بدهد و توپ و میدان را همواره در اختیار داشته باشد. لیورپول چنین تیمی نیست. تیاگو بازی لیورپول را کند می کند و یک بازیکن مطابق با استانداردهای لیورپول نیست.»

 

 

1558041

 

 

هامان ادامه داد:« تیاگو باید سریع تر توپ را به صلاح و مانه برساند. لیورپول به چنین هافبک هایی نیاز دارد؛ سرعتی و بدون اتلاف وقت، در خدمت مهاجمان سریع تیم. اگر توپ سریع تر به صلاح و مانه در جناحین برسد، متوقف کردن شان بسیار دشوار خواهد شد.

تیاگو بازیکنی است که مالکیت توپ را دوست دارد ولی در لیورپول این هافبک ها جواب نمی دهند. او باید توپگیری کرده و به سرعت مهاجمان را پیدا کند. تیاگو اما چنین هافبکی نیست.»

 

 

1564128

 

 

دیدگاه‌ها