کد خبر : 1732411 | 30 دی 1399 ساعت 18:50 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر و دفاع قاطع از بهترین بازیکن یونایتد

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد از برونو فرناندز در برابر برخی انتقادات دفاع کرد.

سولسشر و دفاع قاطع از بهترین بازیکن یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک بعد از انتقال برونو فرناندز به منچستر یونایتد در نقل و انتقالات ژانویه 2020، این ستاره پرتغالی بهترین بازیکن شیاطین سرخ بوده است و در واقع توانسته با گل ها و پاس گل هایش تحول عظیمی در تیم اوله گنار سولسشر ایجاد کند.

 

با این حال برونو فرناندز در دیدار ابتدای هفته منچستریونایتد مقابل لیورپول نتوانست عملکرد همیشگی را از خود ارائه دهد و در دقیقه 89 در حالیکه اصلا از تعویض راضی به نظر نمی رسید جای خود را به میسون گرینوود داد.

 

 

1563809

 

 

اوله  گنار سولسشر پیش از دیدار فردای تیمش مقابل فولام به دفاع از ستاره پرتغالی پرداخته و می گوید: " او در فرم فوق العاده ای است و اخیراً به عنوان بهترین بازیکن ماه انتخاب شد. او خسته نیست و یکی از بازیکنانی محسوب می‌شود که در هر بازی دوندگی زیادی دارد و زمین را پوشش می‌دهد. اگر ضربه آزاد او مقابل لیورپول وارد دروازه می شد یا روی سانتر لوک شاو می توانست به توپ برسد، دوباره به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر مورد ستایش قرار می گرفت.

 

از زمانی که برونو وارد تیم شده تحول عظیمی را ایجاد کرده است. او خسته نیست و اگر این را از وی بخواهم خودش هم آن را تایید می کند. او انتظار دارد گل بزند و پاس گل بدهد اما در برخی مواقع حواشی بر علیه اوست. برونو همواره یک چیز خوب در زمین مسابقه خلق می‌کند."

دیدگاه‌ها