کد خبر : 1732443 | 30 دی 1399 ساعت 21:30 | 33.7K بازدید | 0 دیدگاه

اتلتیکو به دنبال نهایی کردن مهم ترین تمدید قرارداد

آاس مدعی شد باشگاه اتلتیکومادرید قصد دارد قرارداد دیه‌گو سیمئونه را تا سال ۲۰۲۴ تمدید کند.

اتلتیکو به دنبال نهایی کردن مهم ترین تمدید قرارداد

به گزارش "ورزش سه"، دیه گو سیمئونه در سال 2011 هدایت اتلتیکو مادرید را برعهده گرفت. او در اولین مسابقه خود با این تیم مقابل مالاگا به تساوی بدون گل دست یافت و بعد از آن روند پیشرفت فوق العاده روخی بلانکو با این آرژانتینی آغاز شد و تا به اینجا نیز ادامه داشته است.

 

دیه‌گو سیمئونه در مدت زمان حضور خود در این باشگاه اسپانیایی مجموعاً با اتلتیکو مادرید به 7 جام مختلف دست یافته که مهم ترین آنها به قهرمانی لالیگا در فصل 14-2013 برمی گردد؛ جایی که تیم او بالاتر از غول‌های فوتبال اسپانیا یعنی بارسلونا و رئال مادرید جام قهرمانی لالیگا را بالای سر ببرد.

 

 

1560518

 

 

اما قرارداد سرمربی آرژانتین با روخی بلانکو در سال 2022 به پایان می‌رسد و مصاحبه چندی پیش سیمئونه بعد از حذف اتلتیکو مادرید از رقابت های کوپا دل ری باعث شد شایعاتی در رابطه با جدایی او از تیم اسپانیایی به گوش برسد.

 

با این حال بعید به نظر می رسد که اتلتیکومادرید به این راحتی‌ها به سرمربی آرژانتینی اجازه جدایی دهد. در همین ارتباط آاس گزارشی را منتشر کرده و مدعی شده که این باشگاه قصد دارد قرارداد دیه گو سیمئونه را تا سال 2024 و با شرایط جدید تمدید کند؛ اتفاقی که در صورت رخ دادن می تواند بهترین خبر ممکن برای هواداران رو‌خی بلانکو تلقی شود.

دیدگاه‌ها