کد خبر : 1732448 | 30 دی 1399 ساعت 21:37 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

توقع از نساجی بالا است؛

بائو: فقط ۴۸ ساعت فاضلی را دیدم

مربی جدید نساجی مازندران درباره آغاز کارش در این عرصه و فعالیت در کنار مجید جلالی صحبت کرد.

بائو: فقط ۴۸ ساعت فاضلی را دیدم

به گزارش "ورزش سه"، میثم بائو در خصوص برنامه نساجی برای دیدار با شهرخودرو گفت: الان موقعیت جدولی دو تیم به یکدیگر نزدیک و بازی خیلی حساسی است و تقریبا می‌توان گفت این مسابقه ۶ امتیازی است. از یک طرف به تیم نساجی شوک وارد شده و بالاخره بچه‌ها برای اینکه خودشان را نشان دهند، بیش از پیش تلاش می‌کنند؛ ان‌شاالله  قدم آقای جلالی خیر باشد و بعد از چند هفته ناکامی این تیم بتواند سه امتیاز را بگیرد.

 

او در خصوص غیبت زامهران و قائدرحمتی مقابل شهرخودرو عنوان کرد: متاسفانه این دو بازیکن مصدوم شدند. زامهران اصالتا مشهدی است و قائد رحمتی هم از ناحیه شکم مصدوم شده، اما جایگزین‌شان را داریم که ان‌شاالله بتوانند جای این دو را پُر کنند و با یک بازی خیلی خوب سه امتیاز را بگیریم.

 

مربی نساجی در پاسخ به این سوال که جزو معدود افراد کادرفنی است که بعد از رفتن فاضلی و آمدن جلالی و عوض شدن کل کادر همچنان در این تیم حضور دارد، ابراز کرد: من کلا آقای فاضلی را ۴۸ ساعت دیدم! آقای فاضلی هم واقعا زحمت کشید و با دل و جانش برای تیم زحمت کار کرد؛ من همان دو روزی که کنارش بودم، واقعا زحماتش را می‌دیدم. او تمام کارهای فنی و تاکتیکی تیم را از صبح تا شب در اتاقش آنالیز می‌کرد ولی قسمتش نبود که در نساجی بماند؛ تیمش نتیجه لازم را نگرفت و این مسئله موجب شد تا از تیم جدا شود. آقای جلالی نیز روی من شناخت قبلی دارد و در تراکتور شاگردش بودم.

 

بائو در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا تصمیم گرفت کار مربیگری را با نساجی آغاز کند، عنوان کرد: قائم‌شهر، شهر من است؛ من نزدیک به ۴ سال است مدرک A  آسیا گرفتم، اما قسمت نشد کار کنم و از فوتبال دور بودم ولی بعد از ۵ سال دوری از تیم نساجی تیمی که تیم مورد علاقه بچگی‌هایم بوده و در آن بازی کرده‌ام، به اینجا برگشتم.

 

او اضافه کرد: تا هفته قبل قرار نبود به نساجی بیایم، اما از باشگاه به من زنگ زدند؛ از قبل آمادگی نداشتم ولی آمدم و امیدوارم  با سابقه‌ام در بازی کردن، کلاس‌هایی که پشت سر گذاشتم و نکات جدیدی که از آقای جلالی یاد می‌گیرم، بتوانم برای تیم شهرم مثمر ثمر باشم.

 

مربی جدید نساجی در پایان در خصوص جوی که به‌خاطر هواداران در قائم شهر وجود دارد و این موضوع موجب فشار روی بازیکنان می‌شود، گفت: بازیکن بزرگ نباید از چنین جوهایی بترسد. پیگیری مردم قائم‌شهر هم به‌خاطر این است که تیمشان را دوست دارند و می‌خواهند تیمشان همیشه نتیجه بگیرد. به هر حال آنها از زمان آقای نکونام و مهاجری صبوری کردند. این تیم سال چهارم است که در لیگ برتر حضور دارد، توقعات بالا رفته  و مطمئن هستم این تیم با  نتایجی که می‌گیرد، روزهای بدش فراموش می‌شود.

دیدگاه‌ها