کد خبر : 1732458 | 30 دی 1399 ساعت 23:25 | 72.7K بازدید | 0 دیدگاه

خولیو سالیناس:

لیونل مسی قطعا بارسلونا را ترک می کند

خولیو سالیناس، بازیکن سابق بارسلونا معتقد است که لیونل مسی فصل آینده در این باشگاه حضور نخواهد داشت.

لیونل مسی قطعا بارسلونا را ترک می کند


به گزارش "ورزش سه"، هنوز آینده لیونل مسی در هاله ای از ابهام قرار داشته و این بازیکن برای تمدید قرارداد با باشگاه بارسلونا به توافق نرسیده است. به نظر می رسد این شرایط تا انتخابات ریاست این باشگاه ادامه خواهد داشت، اما خولیو سالیناس مدعی شد در نهایت باشگاه بارسلونا توانایی پرداخت دستمزد لیونل مسی برای فصول بعد را ندارد.

 

خولیو سالیناس گفت: "لیونل مسی بهترین بازیکن جهان است ، اما بارسلونا به وضوح به خریدهای جدید نیاز دارد و حساب باشگاه نیز تقریبا خالی بوده و یک پنی دیگر باقی نمانده است. بارسلونا دچار یک مشکل اقتصادی جدی شده و لیونل مسی نیز تقریبا 100 میلیون یورو دریافتی دارد.

 

1563780

 

بارسلونا برای فتح جام به خریدهای جدید نیاز است، اما دیدن آنها در شرایط فعلی دشوار است. بنابراین این خود مسی است که تصمیم به جدایی گرفته و فصل بعد را در تیمی آغاز می کند که مطمئن باشد توانایی به چالش کشیدن لیگ قهرمانان و کسب عنوان قهرمانی در این تورنمنت را داشته باشد.

 

اخراج مسی برابر بیلبائو؟  حرکت مسی قطعا کارت قرمز داشت، زیرا او مرتکب اشتباه شده و شما هرگز نباید این کار را در زمین انجام دهید، اما می توان به مسی تخفیف هم داد. من واکنش او را درک می کنم. بازیکنان بیلبائو با رویکرد و انگیزه بهتری به میدان رفتند و برنده شدند. بارسلونا جریان بازی را در اختیار نداشت و بیلبائو دو بار توانست در مقاطع دشوار عقب افتادگی خود را جبران کند، پس با شایستگی قهرمان سوپرکاپ اسپانیا شد."

دیدگاه‌ها