کد خبر : 1732524 | 01 بهمن 1399 ساعت 12:24 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

مذاکرات اینتر و آرسنال بر سر کریستین اریکسن

اینتر و آرسنال برای یک جابجایی و انتقال اریکسن به لندن و حضور توریرا در میلان در حال انجام مذاکرات هستند.

مذاکرات اینتر و آرسنال بر سر کریستین اریکسن

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه به نظر می رسید خرید زمستانی سال قبل اینتر از تاتنهام به یک مهره اصلی در ترکیب تیم آنتونیو کونته تبدیل شود، اما حضور کابوس وار کریستین اریکسن در جمع نراتزوری به یک معضل برای این بازیکن و اینتر تبدیل شده است.


چندی پیش بود که جوزپه ماروتا مدیرورزشی اینترمیلان به صراحت از فروش اریکسن به باشگاهی دیگر خبر داد تا عملا زنگ پایان کار این هافبک دانمارکی در جوزپه مه آتزا به صدا دربیاید ولی تاکنون این انتقال شکل نگرفته است.


پس از حضور مائوریسیو پوچتینو در پاریس، خیلی ها از حضور اریکسن در این تیم خبر دادند و حتی از علاقه پوچتینو برای کار با شاگرد سابقش خبر دادند اما هیچ کدام از این اخبار واقعیت نداشت و پس از آن از احتمال بازگشت اریکسن به تاتنهام خبر به میان آمد و حالا از آرسنال به عنوان جدیدترین مشتری این بازیکن نام برده می شود.

 

1548148


اما امروز روزنامه توتو اسپورت در خبری مدعی شده است که اینتر در حال بررسی یک معامله جابجایی بین کریستین اریکسن و لوکاس توریرا است. این روزنامه چاپ تورین ادعا می کند نراتزوری قصد دارد یک بازیکن را به عنوان جانشین مارسلو بروزوویچ برای حضور بر روی نیمکت تیمش به خدمت بگیرد و در حال بررسی انتقال قرضی این بازیکن از آرسنال است که تابستان گذشته با قراردادی قرضی به اتلتیکو مادرید پیوست. البته در این میان توریرا هافبک سابق سامپدوریا نیز با فیورنتینا و تورینو ارتباط هایی داشته است.


آنتونیو کونته هفته گذشته اریکسن را در پست هافبک بازیساز مقابل فیورنتینا به بازی فرستاد، اما کاپیتان تیم ملی دانمارک روز یکشنبه و در بازی مقابل یوونتوس 90 دقیقه روی نیمکت تیمش بود و چندین گزارش در ایتالیا تایید کرد که نراتزوری مایل به فروش او است.


این بازیکن 26 ساله در این فصل تاکنون 14 بازی در تمام مسابقات برای اینتر داشته است در حالی که توریرا 13 بازی در واندا متروپولیتانو انجام داده است. مذاکرات بین اینتر و آرسنال هنوز آغاز نشده است اما اریکسن می تواند به صورت قرضی به لیگ برتر برگردد، به شرط آن که باشگاه جدیدش حقوق کامل خود را پرداخت کند.

دیدگاه‌ها