کد خبر : 1732537 | 01 بهمن 1399 ساعت 13:21 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

میخ تابلوی تبلیغاتی در فوتبال مکزیک حادثه‌ساز شد

مدافع تیم نکاکسا پس از برخورد با تابلوی تبلیغاتی کنار زمین با میخی که از تابلو بیرون زده بود، زخمی شد!

میخ تابلوی تبلیغاتی در فوتبال مکزیک حادثه‌ساز شد

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که با برد 1-0 برابر اتلتیکو دو سن لوییس، باید با جشن و سرور بازیکنان نکاکسا به پایان می رسید، مصدومیت ترسناک اونای بیلبائو، مدافع اسپانیایی این تیم، اوضاع را بهم ریخت.

در هفتاد و ششمین دقیقه از بازی دو تیم نکاکسا و اتلتیکو دو سن لوییس، برخود اونای بیلبائو با مهاجم حریف باعث شد تا چند متری روی چمن ها سر بخورد و در پایان با تابلوی تبلیغاتی کنار زمین برخورد کند.

 

1564324

 

با وجودی که در حالت عادی این برخورد مشکل خاصی برای هیچ بازیکنی به وجود نمی آورد ولی مشخص شد که زانوی راست بیلبائو به میخ بلندی که در این تابلوی تبلیغاتی قرار داشت برخورد کرده و زخمی عمیق و دلخراش روی زانوی این بازیکن ایجاد شده.

 

1564321

 

میخ کاملا پوست زانوی اونای بیلبائو را شکافته بود. بیلبائودر ابتدا متوجه وخامت زخم پایش نشده بود، تا اینکه دروازه‌بان تیم با فریاد کادر پزشکی را به داخل زمین فراخواند. به دلیل خونریزی بسیار شدید زخم، و وخامت اوضاع اونای بیلبائو را که به شدت گریه می کرد با آمبولانس به بیمارستان رساندند.

 

1564323

 

طبق اعلام تیم نکاکسا زانوی این بازیکن 12 بخیه خورده است و مشخص نیست کی بتواند به بازی برگردد.

اونای بیلبائو روز بعد در شبکه های اجتماعی نوشت: "چی می شد این بخیه ها هر کدام یک امتیاز بودند و در جدول رده بندی ما را بالاتر می بردند؟ خیلی سخت و دلخراش و زشت بود، اما خوش شانس بودیم که اتفاق بدتری نیافتاد. دیروز یک برد خیلی مهم به دست آوردیم. برنامه دارم خیلی زود به میدان برگردم!"

دیدگاه‌ها